loading
در حال بررسی درخواست شما
کای هاورتز با یک قرارداد طولانی مدت به باشگاه ما پیوسته است.
کای هاورتز با یک قرارداد طولانی مدت به باشگاه ما پیوسته است.

کای هاورتز با یک قرارداد طولانی مدت به باشگاه ما پیوسته است.

این بازیکن ۲۴ ساله، در فصل‌های اخیر در هر دو سطح باشگاهی و ملی نقش کلیدی داشته است و در حال حاضر ۳۵ بازی برای تیم ملی آلمان دارد که در آن ۱۳ گل به ثمر رسانده و در دو رقابت بزرگ به نمایندگی از کشورش شرکت کرده است.

هاورتز یکی از خروجی های آکادمی باشگاه بایر لورکوزن بود که در سال ۲۰۱۶ اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با این باشگاه امضا کرد. در طی چهار سال حضورش در بایر لورکوزن، هاورتز ۱۵۰ بازی را انجام داده، ۴۶ بار موفق به گلزنی شد و ۳۱ پاس گل ثبت کرده. در اکتبر ۲۰۱۶، کای به عنوان جوان‌ترین بازیکنی که تاکنون برای این باشگاه در بوندسلیگا به میدان رفته بود، با سن ۱۷ سال و ۱۲۶ روز، به ترکیب تیم اصلی پیوست. او همچنین در آوریل ۲۰۱۷ با گل طلايي که در دقایق پایانی بازی مقابل ولفسبورگ به ثمر رساند، جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه بایر لورکوزن در بوندسلیگا شد.

در تابستان سال ۲۰۲۰، هاورتز با پیوستن به تیم چلسی به لیگ برتر انگلیس پیوست. در طی سه فصل حضورش در غرب لندن، در تمامی رقابت‌ها ۱۳۹ بازی را انجام داده و ۳۲ گل به ثمر رسانده و ۱۵ بار به هم تیمی هایش پاس گل داده. کای در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱، با زدن تنها گل بازی، تیم چلسی را به پیروزی برابر منچسترسیتی رساند.

مدیر ورزشی تیم ما گفت : 

  • ادوگاسپار: 

"هیجان زده بودیم که کای را به باشگاه بیاوریم. کای یک بازیکن هیجان‌انگیز برای تیم ما است که کیفیت هجومی و تطبیق‌پذیری بالایی به ارمغان خواهد آورد."
"به عنوان یک بازیکن 24 ساله باتجربه، جذب او گام مهم دیگری در تقویت هسته جوان تیم از بازیکنان با استعدادی است که در آرسنال داریم. مشتاقانه منتظر همکاری با کای هستیم."

  • میکل آرتتا درباره هاورتز می گوید:

" کای بازیکن با کیفیتی است.  او تطبیق پذیری بالایی دارد و بازیکن باهوشیه. توان هجومی تیم را افزایش خواهد داد و تنوع به بازی ما اضافه خواهد کرد."

"به کای و خانواده‌اش در باشگاه فوتبال آرسنال خوش آمد می‌گوییم و همه  هیجان‌زده هستیم که وقتی تمرینات پیش‌فصل را به‌زودی شروع کنیم، با او همکاری خواهیم داشت."

  • کای هاورتز درباره پیوستن به آرسنال گفت:

"پیوستن به این باشگاه شگفت انگیز و عضویت در خانواده آرسنال برای من بسیار هیجان انگیز است.  این باشگاه تاریخ بزرگی دارد و امیدوارم بتوانیم به چیزهای زیادی دست پیدا کنیم."

"ذهنیت [موفقیت] در ترکیب آرسنال بسیار بالاس و شما می توانید آن را احساس کنید.  این یکی از دلایلیه که اخیراً بازی مقابل آرسنال بسیار سخت شده بود."

"هدف اینه که قهرمان جام ها بشیم و من همه چیزم را برای انجام این کار به هواداران و تمام افراد در باشگاه خواهم داد.  اکنون مشتاق دیدار با همه بازیکنان و کادر فنی هستم که برای پیش فصل برگردیم."

همه‌ی اعضای باشگاه آرسنال به کای خوش آمد می‌گویند.

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۸ ۰۹:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰