loading
در حال بررسی درخواست شما
بدشانس بودیم
بدشانس بودیم

بدشانس بودیم

فریدا مانوم، ستاره تیم زنان آرسنال، پس از تساوی ۲-۲ مقابل منچسترسیتی در بازی افتتاحیه لیگ برتر زنان، دیدگاه‌های خود را درباره این مسابقه و احساساتش به اشتراک گذاشت. او در دقایق ابتدایی با یک ضربه تعیین کننده به گل رسید و تیمش را به یک شروع خوب در فصل ۲۴/۲۵ هدایت کرد.

او درباره بازی گفت: "این یک بازی سخت بود. همیشه رقابت با منچسترسیتی دشوار است. در مقاطعی از بازی برتری داشتیم و آن‌ها نیز فرصت‌های زیادی ایجاد کردند. به هر حال از نتیجه تساوی راضی هستیم."

مانوم در مورد گلزنی‌اش و تأثیر آن بر هواداران بیان کرد: "این لحظات پر از احساس است. می‌توان دید که چقدر این گل برای هواداران اهمیت دارد و جشن گرفتن این گل با آن‌ها در ورزشگاه امارات، احساسی فوق‌العاده به همراه دارد."

او همچنین به ایجاد فرصت‌های گلزنی اشاره کرد و افزود: "فکر می‌کنم شانس‌های زیادی در این بازی داشتیم. حالا باید تمرکز کنیم تا توپ را به گل تبدیل کنیم. داشتن دو گل امروز خوب است، اما با توجه به تعداد شانس‌هایی که ایجاد کردیم، نیاز به گل‌های بیشتری داریم."

فریدا همچنین درباره بازی حساس پنج‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما شانس‌های زیادی برای آن بازی داریم و با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت."

در پایان، او به حضور بیش از ۴۰,۰۰۰ هوادار در ورزشگاه امارات اشاره کرد و افزود: "این فوق‌العاده است. دیدن هواداران در کنار ما همه‌چیز را برای ما به ارمغان می‌آورد و توانستن جشن این گل‌ها را با آن‌ها بگیریم، احساسی واقعاً شگفت‌انگیز به همراه دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۴ ۱۱:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰