loading
در حال بررسی درخواست شما
به تماشگران افتخار می کنیم
به تماشگران افتخار می کنیم

به تماشگران افتخار می کنیم

یوناس ایدوال، سرمربی تیم زنان آرسنال، در آستانه دیدار حساس مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه امارات، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او درباره موضوعات مختلفی از جمله اهمیت بازی، وضعیت تیم و فشار برای شروع خوب فصل صحبت کرد.

ایدوال درباره اهمیت این دیدار گفت: "فکر می‌کنم در طول سال‌های حضورم در اینجا، بازی‌های هیجان‌انگیز زیادی مقابل منچسترسیتی داشته‌ایم. هر بازی، به جز اولی، نتیجه بازی با اختلاف بسیار کمی تعیین شده است. بازی‌های هیجان‌انگیزی برای حضور در آن بوده‌اند. فکر می‌کنم هم برای هواداران و هم برای تماشاگران بی‌طرف، بازی‌های جذابی برای تماشا بوده‌اند."

سرمربی سوئدی آرسنال درباره فشار برای کسب موفقیت اظهار داشت: "بعضی اوقات مردم می‌گویند فشار یک امتیاز است. من یک قدم فراتر می‌روم و می‌گویم فشار، برای من، یک ضرورت است تا به عملکرد بالا برسیم. من سپاسگزارم که فشار روی ماست، چون واقعاً معتقدم که این امر پایه و اساس بهترین عملکرد را از افراد و همچنین به عنوان یک تیم فراهم می‌کند."

ایدوال در مورد خط حمله قدرتمند منچسترسیتی و نحوه مقابله با آن گفت: "آنها استعدادهای تهاجمی زیادی دارند. ما هم همینطور. آنها همچنین ۱۱ بازیکن در زمین خواهند داشت، ما هم در ابتدای بازی همینطور. ما چندین بار مقابل سیتی بازی کرده‌ایم و می‌دانیم که کنترل و ایجاد موقعیت در این بازی‌ها بسیار مهم خواهد بود."

سرمربی آرسنال در مورد استقبال بیش از ۴۰ هزار نفری از این دیدار در ورزشگاه امارات گفت: "این باورنکردنی است. ما امروز کمی در این مورد صحبت کردیم و گفتیم که این اولین تیم زنان است که به امارات می‌آید و آن را به عنوان ورزشگاه اصلی خانگی خود خواهد داشت. این افتخاری برای همه بازیکنان و کارکنانی است که اکنون اینجا هستند و این را ممکن کرده‌اند، اما همچنین افتخاری برای تمام تاریخ و همه بازیکنان و کارکنانی است که قبل از ما اینجا بودند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۳۱ ۱۰:۵۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
0 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰