loading
در حال بررسی درخواست شما
خبر تلخی برای تیم بانوان
خبر تلخی برای تیم بانوان

خبر تلخی برای تیم بانوان

باشگاه تایید کرد که ویویان میدما، مهاجم هلندی 27 ساله، با پایان یافتن قراردادش در انتهای فصل جاری، از جمع توپچی‌ها جدا خواهد شد.

میدما در سال 2017 از بایرن مونیخ به آرسنال پیوست و در طی 172 بازی با پیراهن توپچی‌ها، موفق به ثبت 125 گل و 50 پاس گل شد.

آمار میدیما

ویویان نقش مهمی در قهرمانی آرسنال در لیگ برتر زنان در فصل 2019/18 ایفا کرد و همچنین در طول دوران حضورش در شمال لندن، سه بار قهرمان جام اتحادیه زنان انگلیس شد.

میدما که در این فصل پس از بازگشت از مصدومیت رباط صلیبی، 13 بازی انجام داد، در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر زنان است. او در فصول 2019/18 و 2019/20 موفق به کسب کفش طلای این رقابت‌ها شد. وی در فصل 2019/20 به عنوان بهترین بازیکن فصل آرسنال انتخاب شد و جایزه بهترین بازیکن زن سال 2021 بی‌بی‌سی را نیز از آن خود کرد.

ادو، مدیر ورزشی باشگاه، گفت: «از طرف همه اعضای باشگاه، از ویو بخاطر تاثیر او در موفقیت تیم در طول هفت سال حضورش در جمع ما تشکر می‌کنیم. گل‌ها و عملکرد کلی ویو به عنوان بازیکن آرسنال در بالاترین سطح بوده است و طی این سال‌ها خاطرات فوق‌العاده‌ای برای ما رقم زده است. برای ویو و خانواده‌اش آرزوی سلامتی و موفقیت در آینده داریم.»

کلر ویتلی، مدیر بخش فوتبال زنان، گفت: «ویو از زمان پیوستن به ما در سال 2017، جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران ما پیدا کرده است، که مطمئنم خاطرات خوشایند زیادی از دوران حضور او در آرسنال خواهند داشت. ویو بعد از هفت سال به یاد ماندنی در اینجا، با آرزوهای خوب ما برای آینده، از جمع ما جدا می‌شود.»

میدیما باشگاه را ترک کرد

همه ما در آرسنال می‌خواهیم از ویویان برای مشارکت او در باشگاه تشکر کنیم و برای او در آینده بهترین‌ها را آرزو داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۲/۲۵ ۰۹:۴۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 1
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰