loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال به دنبال ادامه موفقیت در جام کانتیننتال
آرسنال به دنبال ادامه موفقیت در جام کانتیننتال

آرسنال به دنبال ادامه موفقیت در جام کانتیننتال

تیم زنان آرسنال امشب در رقابت‌های جام کانتیننتال به مصاف تیم ساوتهمپتون از لیگ چمپیونشیپ خواهد رفت. این بازی اولین دیدار رسمی بین این دو تیم است که در ورزشگاه سنت مری برگزار می‌شود. تاکنون بیش از ۱۲۵۰۰ بلیت برای این بازی فروخته شده است و انتظار می‌رود طرفداران آرسنال با حضور پرشور خود حمایت کنند.

  • لیا والتی درباره ساوتهمپتون :

لیا والتی در مصاحبه‌ای پیش از بازی گفته است که ساوتهمپتون را جدی می‌گیرند و نقاط قوت آن‌ها را تحلیل کرده‌اند. وی همچنین گفته است که می‌خواهند به بازی مسلط باشند و در برابر حضور عالی هوادارانشان، پیروز شوند.

  • رقیب آشنا در نیمکت ساوتهمپتون

تیم ساوتهمپتون توسط یکی از افسانه‌های آرسنال، ماریان اسپیسی-کیل، هدایت می‌شود. او یک مهاجم با استعداد بود که در دوران حضورش در آرسنال از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲، ۷۹ گل زد و چندین قهرمانی و جام را کسب کرد. اسپیسی-کیل از سال ۲۰۱۸ سرمربی و رئیس فوتبال دختران و زنان ساوتهمپتون است.

Marieanne Spacey-Cale

  • اخبار تیم‌ها

یوناس ایدوال، سرمربی آرسنال، هیچ اطلاعی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم خود اعلام نکرده است. کیم لیتل، ویویان میدما و جن بیتی در بازی قبلی حضور نداشتند. لیا ویلیامسون، لورا وینرویتر و تیا گلدی هم هنوز در حال توان بخشی از آسیب دیدگی زانو هستند. اسپیسی-کیل هم گفته است که تیمش بدون هیچ فشاری به این بازی می‌رود و قصد دارد به طرفدارانش نمایش خوبی بدهد.

ویویان میدما

  • چگونه تماشا کنیم؟

این بازی امشب ساعت 22:00 به وقت ایران در ورزشگاه سنت مری برگزار می‌شود. برای دیدن این بازی می‌توانید از پلتفرم Saints Play ساوتهمپتون با پرداخت ۲ پوند استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی ما از لحظات کلیدی و ویدیوهای بازی مطلع شوید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲ ۲۰:۰۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰