loading
در حال بررسی درخواست شما
اسلگرز به دنبال بهبود
اسلگرز به دنبال بهبود

اسلگرز به دنبال بهبود

رنه اسلگرز، سرمربی موقت آرسنال، ابراز امیدواری کرده است که بتواند در آستانه دیدار تیمش با والرنژا در لیگ قهرمانان زنان اروپا، جزئیات کوچک را به نفع تیمش بهبود بخشد.

پس از کناره‌گیری یوناس ایدوال، سرمربی سابق آرسنال، در ۲۴ ساعت گذشته، باشگاه مسئولیت آماده‌سازی تیم برای این دیدار را به اسلگرز سپرده است. این بازی چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات برگزار می‌شود.

اسلگرز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اعلام کرد که تمرکز او بر اصلاح جزئیات کوچکی است که ممکن است علت ناکامی تیم در سه بازی اخیر بوده باشد. او گفت: "مشتاقانه به دنبال بهبود این جزئیات کوچک هستم، چون فکر می‌کنم مشکل اصلی تیم همین بوده. هدف من این است که ما در این جزئیات کوچک در سمت درست قرار بگیریم."

او همچنین اضافه کرد: "موضوع اصلی این است که چند درصد بیشتر تلاش کنیم، چه از سمت کادر فنی و چه بازیکنان، و سپس بتوانیم اوضاع را تغییر دهیم و به نتایج بهتری برسیم."

با اینکه زمان استعفای ایدوال به هیچ وجه ایده‌آل نبود، اسلگرز معتقد است که تیم از قبل برای رویارویی با والرنژا آماده شده است. او گفت: "ما از قبل تمرکزمان بر این بازی بود و همچنان روی آن تمرکز داریم. همه کادر فنی و بازیکنان تمام تمرکزشان بر روی بازی فردا است، و همین باعث شده که بیشتر در لحظه باشیم و بر وظیفه‌ای که در پیش داریم متمرکز شویم."

اسلگرز همچنین به ناراحتی خود از رفتن ایدوال اشاره کرد و گفت: "دیروز با او صحبت کردم و از تصمیمش برای رفتن شوکه شدم. خیلی ناراحت شدم چون او رهبر خوبی برای کادر فنی بود. قبلاً در سوئد با هم کار کرده بودیم و همکاری خوبی داشتیم. خیلی متأسفم که اینجا به پایان رسید."

دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان اروپا بین آرسنال و والرنژا ساعت ۸ شب چهارشنبه به وقت لندن آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲۵ ۱۱:۱۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : WSL FULLTIME
بازدید: ۲۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰