loading
در حال بررسی درخواست شما
اسگلرز درباره عملکرد تیم در پیروزی برابر وستهام
اسگلرز درباره عملکرد تیم در پیروزی برابر وستهام

اسگلرز درباره عملکرد تیم در پیروزی برابر وستهام

رنه اسگلرز، پس از پیروزی ۲-۰ تیم برابر وستهام، از عملکرد تمامی بازیکنان تیم تمجید کرد. مربی موقت تیم ما، پس از یک دوره سخت در داخل و خارج از زمین، دو پیروزی پیاپی را این هفته به ثبت رساند.

اسگلرز پس از پایان بازی گفت: "فکر می‌کنم خیلی خوب بود که تیم توانست این‌طور بازی کند و سه امتیاز را بگیرد. مخصوصاً اگر ببینید که چطور بازی پیش رفت؛ نیمه اول واقعاً به سختی راه حلی پیدا می‌کردیم، اما در نیمه دوم توانستیم راهی پیدا کنیم. بازیکنان فوق‌العاده مقاوم بودند و بازیکنانی هم که در نیمه دوم وارد بازی شدند، به‌طرز مثبتی بر بازی تأثیر گذاشتند. بنابراین از این عملکرد بسیار راضی‌ام."

در حالی که تیم ما در نیمه اول حاکم بر بازی بود، چهار تعویض در دقیقه شصت انجام شد تا گل مهمی برابر وستهام به‌دست آید. یکی از این تعویض‌ها، روزا کافاجی بود که یکی از گل‌ها را به ثمر رساند، و همچنین استینا بلکستنیوس توانست پنالتی سرنوشت‌ساز بازی را کسب کند.

اسگلرز اضافه کرد: "ما در تیم‌مان بازیکنان با کیفیت بالا داریم، بنابراین برای هر بازی آماده می‌شویم و می‌بینیم به چه بازیکنانی نیاز داریم. از قبل تصمیم گرفته بودیم که این بازیکنان در نقطه‌ای از بازی وارد زمین شوند، و امروز این اتفاق زودتر از انتظار افتاد. خیلی خوشحالم که آن‌ها توانستند تأثیرگذار باشند."

او در پایان گفت: "این همان چیزی بود که به آن نیاز داشتیم: پیروزی در روز چهارشنبه و دوباره پیروزی امروز. باز هم باید از بازیکنان تشکر کنم، فکر می‌کنم آن‌ها خیلی خوب به یک موقعیت سخت واکنش نشان دادند، به‌ویژه با توجه به اینکه این بازی پایان‌بخش یک دوره فشرده بود. چند نفر از بازیکنان هم در حلقه پایان بازی همین موضوع را گفتند، اینکه باید بعد از وقفه بازی‌های ملی همین انرژی را حفظ کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۳۰ ۱۰:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰