loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی‌های ملی‌ پوشان بانوان آرسنال در ماه دسامبر
بازی‌های ملی‌ پوشان بانوان آرسنال در ماه دسامبر

بازی‌های ملی‌ پوشان بانوان آرسنال در ماه دسامبر

در طول هفت روز آینده، ۲۰ نفر از بازیکنان بانوان تیم اصلی ما برای تیم‌های ملی خود به میدان خواهند رفت.

بث مید پس از یک سال دوری، برای دو بازی حیاتی لیگ ملت‌ها به تیم ملی انگلستان بازگشته است. مهاجم شماره ۹ ما در کنار السیا روسو و لوته ووبن-موی به تیم شیرها ملحق می‌شود تا در تاریخ ۱ دسامبر در ورزشگاه ومبلی به مصاف تیم ملی هلند متشکل از میدما و ویکتوریا پلووا بروند.

اگر می‌خواهند شانس بازی در المپیک سال آینده را داشته باشند این بازی برای تیم سارینا ویگمن یک بازی حیاتی است. در همین حال، هلندی‌ها در گروه A موقعیت خوبی دارند.

در ۵ دسامبر، مید، روسو و ووبن-موی برای بازی با اسکاتلند به همپدون پارک خواهند رفت، در حالی که پلووا و میدما میزبان بلژیک، تیم دوم گروه خواهند بود.

در گروه B، اتریش مانوئلا زینسبرگر با فرانسه، صدرنشین گروه، بازی خواهد کرد، قبل از اینکه به مصاف نروژ فریدا مانوم برود. نروژی‌ها در حال حاضر در خطر سقوط به لیگ B هستند و برای کسب امنیت به کسب نتیجه در برابر اتریش و پرتغال، تیم سوم گروه نیاز دارند.

کاترین کول و دانمارک در موقعیت خوبی قرار دارند و در گروه C پیشتاز هستند. آنها می‌توانند با پیروزی مقابل آلمان و ایسلند در این ماه، جایگاه خود را در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها تثبیت کنند.

اسپانیا در حال حاضر در مسیر صعود در گروه D قرار دارد، اما یک بازی حیاتی مقابل سوئد در ۵ دسامبر می‌تواند اوضاع را تغییر دهد. لایا کودینا و قهرمانان جام جهانی ابتدا در ۱ دسامبر به مصاف ایتالیا خواهند رفت.

قبل از اینکه به مصاف اسپانیا بروند، آماندا ایلستد، استینا بلکستنیوس و لینا هورتیگ در بازی سوئد مقابل لیا والتی و ماریتز سوئیسی به میدان خواهند رفت. با توجه به اینکه سوئیسی‌ها هنوز موفق به کسب امتیاز نشده‌اند، کار سختی برای جلوگیری از سقوط خود دارند.

تیم ملی ایرلند با کیتی مک‌کب قبلاً به لیگ A لیگ ملت‌ها صعود کرده است، اما دختران سبزپوش این ماه برای کسب رکوردی عالی مقابل مجارستان و ایرلند شمالی تلاش خواهند کرد.

پنج نفر از بازیکنان ما برای یک سری بازی‌های دوستانه بین کانادا و استرالیا به ساحل غربی کانادا سفر کرده‌اند. سابرینا دی آنجلو و کلویی با سه‌گانه ماتیلداهای ما - استف کتلی، کیرا کونی-کراس و کیتلین فورد - در یک بازی دوگانه در بریتیش کلمبیا روبرو خواهند شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۹ ۱۹:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰