loading
در حال بررسی درخواست شما
جشن پیروزی بزرگ: روسو از "روز باورنکردنی" صحبت کرد
جشن پیروزی بزرگ: روسو از "روز باورنکردنی" صحبت کرد

جشن پیروزی بزرگ: روسو از "روز باورنکردنی" صحبت کرد

آلسیا روسو، پیروزی 4-1 تیمش مقابل چلسی در مقابل چشمان تماشاگران حاضر در ورزشگاه امارات را "روزی باورنکردنی" توصیف کرد.

پس از سوت پایان بازی، شماره 23 توپچی‌ها گفت: "فکر می کنم تا جایی که به یکشنبه‌های فصل مربوط می‌شود، بهتر از این نمی شود. عملکرد ما باورنکردنی بود و هواداران هم به خوبی ما را همراهی کردند. از دقیقه اول صدای آنها را شنیدیم و آنها در طول بازی با ما بودند. این یک روز باورنکردنی بود."

مهاجم ما در این پیروزی قاطعانه مقابل قهرمانان WSL دو گل به ثمر رساند - گل اول او درست قبل از سوت پایان نیمه اول با پاس لیا والتی به ثمر رسید.

"عالی پاس داد در اصل لیا کار سختی را انجام داد، من فقط باید آن را تمام می کردم! عالی بود که امروز دو گل و پیروزی را مقابل هواداران باورنکردنی مان به دست آوردیم."

پس از اینکه در نیمه اول با نتیجه 3-1 پیش افتادیم، توپچی های ما در نیمه دوم خونسردی خود را حفظ کردند و هرگز در معرض خطر بازگشت نتیجه مقابل چلسی قرار نگرفتند.

"فکر می‌کنم سخت است، زیرا به محض اینکه یک ثانیه مقابل چلسی غفلت کنید، آنها شما را مجازات خواهند کرد. می‌دانستیم که نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم، بنابراین پیام ما در بین دو نیمه واضح بود که باید در طول نیمه دوم به آن پایبند باشیم و پا را از روی پدال گاز برنداریم.

"به زمین رفتیم، این کار را انجام دادیم و تا انتهای بازی رقابت کردیم - این یک پیروزی بزرگ بود.

"خیلی لذت بخش بود. فکر می کنم شما از شور و اشتیاق مردم انرژی زیادی دریافت می کنید. وقتی کار را به خوبی انجام می دهید، و این کاری است که امروز انجام دادیم، تیم در کنار هم قرار میگیره و کار را به پایان می رسانند."

یک حضو رکورد شکن دیگر در ورزشگاه امارات شاهد پیروزی بزرگ مقابل رقبای لندنی ما بودند و روسو از اینکه توانست امروز نمایشی برای هواداران ارائه دهد خوشحال بود.

"امیدوارم آنها از آن لذت بردند! هر بار که مصاحبه می کنم و از هوادارانمان می پرسند، همین را می گویم، اما آنها بهترین هستند.

"ما آنها را در هر لحظه سخت می شنویم و در هر اوج، با آنها جشن می گیریم، بنابراین آنها فوق العاده هستند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۰ ۱۰:۴۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰