loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های اسگلرز پیش از بازی با وستهام
صحبت‌های اسگلرز پیش از بازی با وستهام

صحبت‌های اسگلرز پیش از بازی با وستهام

**رنه اسگلرز**، سرمربی موقت تیم، در کنفرانس مطبوعاتی در مرکز تمرینی *Sobha Realty* به سؤالات خبرنگاران در مورد وضعیت روحیه تیم، آمادگی بازیکنان و تجربه خود از حضور در آکادمی آرسنال پاسخ داد.

در ادامه، مهم‌ترین صحبت‌های او را می‌خوانید:

  • **درباره‌ی جمع‌بندی هفته گذشته...**

"به‌طور کامل هنوز نه. راستش را بخواهید، همچنان تمرکزم روی وظایفم است. کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم و در این شرایط باید در کنار بازیکنان باشیم و تیم کادر فنی نیز باید سخت تلاش کند. پس واقعاً تمام تمرکزم روی کارهایم بوده. وظیفه‌ی بعدی، تمرین فرداست و پس از آن هم بازی مقابل وستهام."

  • **درباره‌ی این‌که آیا او پس از بازی با وستهام نیز سرمربی موقت خواهد بود...**

"همان‌طور که می‌دانید، فعلاً به‌عنوان سرمربی موقت منصوب شده‌ام و تمام تمرکزم روی همین مسئولیت است. هدفم کمک به تیم در این لحظه است و در مورد آینده چیزی نمی‌دانم. شخصاً دوست دارم در لحظه زندگی کنم، و این همان چیزی است که اکنون نیاز داریم. این موضوع را هم با بازیکنان در میان گذاشته‌ایم. اینکه بتوانیم تا حد امکان در لحظه باشیم، چون این همان چیزی است که می‌توانیم روی آن تأثیر بگذاریم. البته که آینده نامعلوم است، اما تمرکز بر زمان حال به ما کمک بیشتری می‌کند."

  • **درباره‌ی جایگاه مربی‌گری در باشگاه...**

"باشگاه بسیار بزرگی است و تیم فوق‌العاده‌ای داریم. تمام امکانات و منابع در اختیارمان است، پس طبیعتاً این یک موقعیت بسیار خوب برای مربی‌گری است. از اینکه در این مقطع زمانی بخشی از این تیم هستم، خوشحالم و تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم را به جلو هدایت کنم."

  • **درباره‌ی اینکه آیا برای نقش دائمی سرمربی‌گری درخواست خواهد داد...**

"این موضوع اصلاً در ذهنم نیست."

  • **درباره‌ی تغییرات ذهنیتی بازیکنان پس از تحولات اخیر...**

"در کل، تغییرات بزرگ همیشه بر افراد تأثیر می‌گذارند. تغییرات بزرگی که هفته گذشته رخ داد، بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد و فکر می‌کنم همان‌طور که قبلاً هم گفتم، آن‌ها به یک مرحله خوداندیشی وارد شدند. این را چهارشنبه گذشته در زمین نشان دادند. بنابراین، بله، تغییرات بزرگ تأثیرگذار هستند و بازیکنان تمایل دارند بهتر شوند."

  • **درباره‌ی بازی اخیر مقابل وستهام...**

"بازی دشواری که فصل گذشته در زمین آن‌ها داشتیم را به‌خوبی به یاد دارم. درباره‌ی جزئیاتی از بازی با والرنگا صحبت کردیم و اینکه چه چیزهایی باید به بازی مقابل وستهام در روز یکشنبه بیاوریم. پس این مسائل قطعاً در ذهن ماست. همچنین به شرایطی که قرار است در آن بازی کنیم، زمین و حریف، فکر می‌کنیم و باید برنامه‌ی تاکتیکی خود را نیز تنظیم کنیم. در پیش‌فصل هم مقابل آن‌ها در یک بازی تمرینی قرار گرفتیم."

  • **درباره‌ی عملکرد کیتلین فورد...**

"او شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و یکی از بازیکنانی است که در فرم خوبی قرار دارد. او اوایل فصل گل‌های مهمی در بازی‌های مهم به ثمر رساند و فکر می‌کنم همین موضوع روی نحوه نگاه او به خودش و نحوه نگاه دیگران به او تأثیر گذاشته است. وقتی بازیکنی در فرم خوبی قرار دارد، باید بر آن شتاب بنا کنیم."

  • **درباره‌ی وضعیت تیم...**

"لوته امروز در تمرینات حضور داشت، اما باید ببینیم که چطور واکنش نشان می‌دهد، بنابراین وضعیت او برای یکشنبه همچنان نامشخص است. در غیر این صورت، ترکیب تیم تغییری نخواهد کرد."

  • **درباره‌ی سبک مربی‌گری خود...**

"در این چند روز فرصت زیادی برای تأمل روی خودم نداشته‌ام، اما دوست دارم باور داشته باشم که به دنبال بهترین برای هر فرد و توانایی‌هایش هستم و هدفم این است که تیم فوتبال خوبی بازی کند."

  • **درباره‌ی فشار روی تیم پیش از بازی مقابل وستهام...**

"فکر نمی‌کنم فشاری متفاوت از گذشته وجود داشته باشد. همیشه بر ما فشار وجود دارد که عملکرد خوبی داشته باشیم، بنابراین یکشنبه هم تفاوتی نخواهد داشت."

  • **درباره‌ی اعتمادبه‌نفس السیا روسو...**

"فکر می‌کنم السیا به‌خوبی خود را می‌شناسد. مهم‌ترین چیز، قرار گرفتن در موقعیت‌های خوب است و سپس گل از راه خواهد رسید. او چهارشنبه گذشته گلزنی کرد، و تمرکز اصلی این است که مهاجمانمان را در موقعیت‌های مناسب قرار دهیم."

  • **درباره‌ی بازیکنان آکادمی...**

"من فقط یک سال اینجا بوده‌ام، اما واقعاً تحت تأثیر کیفیت بازیکنان آکادمی قرار گرفته‌ام. در فصل گذشته، بازیکنانی در تمرینات ما حضور داشتند و امسال در پیش‌فصل هم دیدیم که سطح آن‌ها چقدر افزایش یافته است. آینده‌ی روشنی در انتظار ماست."

  • **درباره‌ی بازی در ورزشگاه امارات و فشار آن...**

"فکر نمی‌کنم بازی در امارات باعث ایجاد فشار اضافی شود. بازیکنان از بازی در اینجا لذت می‌برند و فکر می‌کنم این موضوع به آن‌ها انرژی می‌دهد."

  • **درباره‌ی دستاوردهای دوران حضور در آکادمی آرسنال...**

"من با تیم زیر ۱۹ سال هلند در مسابقات قهرمانی اروپا بازی کردم. آن زمان اما هیس سرمربی آکادمی بود و کلی اسمیت دستیار او. آن‌ها از من خواستند به انگلستان بیایم. در کنار یک دختر هلندی دیگر به آرسنال آمدم و تجربه‌ی بزرگی بود."

  • **درباره‌ی تفاوت بین دستیار و سرمربی بودن...**

"حجم کار من تغییر نکرده است. همه‌ی ما در کادر فنی سخت کار می‌کردیم. تفاوت در این است که به‌جای ورود به جزئیات فردی، باید به تصویر کلی فکر کرد."

  • **درباره‌ی عملکردی که مقابل وستهام انتظار دارد...**

"عملکرد روز چهارشنبه، مخصوصاً از نظر عزم و نحوه‌ی استفاده از توپ، عالی بود. بازیکنان درباره‌ی مسئولیت‌پذیری صحبت کردند و مهم است که این سطح را در تمام بازی حفظ کنیم."

  • **درباره‌ی آماده بودن لینا هورتیگ...**

"او امروز تمرین کرد و باید برای بازی یکشنبه آماده باشد."

  • **درباره‌ی بازگشت لینا و روحیه‌ی تیم...**

"بازگشت لینا و دیدن او با دخترش در کنار هواداران لحظه‌ی زیبایی بود. این لحظه هم برای لینا و هم برای همه‌ی تیم بسیار ضروری بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۲۹ ۱۰:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
بورنموث
بورنموث
2 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
شاختار دونتسک
شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
پرستون - آرسنال
لیگ کاپ
۱۴۰۳/۸/۹ ۲۳:۱۵
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰
چلسی - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۲۰ ۲۰:۰۰
آرسنال - ناتینگهام فارست
لیگ برتر
۱۴۰۳/۹/۳ ۱۸:۳۰