loading
در حال بررسی درخواست شما
فشارها برداشته شد
فشارها برداشته شد

فشارها برداشته شد

ویویانه میدیما، مهاجم گلزن آرسنال، پس از به ثمر رساندن اولین گل خود پس از بازگشت از مصدومیت در روز یکشنبه، لبخند از لبانش محو نمی‌شد. او که عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر زنان را یدک می‌کشد، در هر بازی سرحال‌تر، آماده‌تر و شارپ تر به نظر می‌رسید و مقابل لیورپول، پاداش تلاش‌های بی‌دریغ خود را گرفت و با ضربه‌ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه، قفل دروازه حریف را در نیمه دوم شکست.

میدیما در مصاحبه بعد از بازی گفت: «راستش را بخواهید، فکر نمی‌کنم خوشحالی بعد از گل را به خوبی انجام دهم، اما همه دخترها به سمت من آمدند و داشتند دستم می‌انداختند، چون می‌گفتند "تو واقعا داشتی خوشحالی می‌کردی!"»

او ادامه داد: «مدت زیادی طول کشید تا به این لحظه برسم. در تمرینات احساس خیلی خوبی داشتم، گل‌های زیادی به ثمر رساندم، اما انجام این کار، دوباره در اینجا، آن هم در لیگ، احساس واقعا خوبی است.»

«بسیاری از بازیکنان بلافاصله بعد از [به ثمر رساندن گل] به سمت من آمدند. همه آنها متوجه شدند که قرار نیست برگردم و بدوم و این باعث خاص شدن آن می‌شود و فکر می‌کنم به همان اندازه که فوتبال به معنای برد است، لحظاتی مثل این را هم باید جشن گرفت و قطعا از آن لذت برد.»

میدیما رسماً در ماه دسامبر مقابل بریستول سیتی از مصدومیت بازگشت، اما از ابتدای سال جدید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و معتقد است که این موضوع در عملکرد او مشهود است.

«می‌خواستم از تعطیلات زمستانی به عنوان یک نقطه شروع مجدد استفاده کنم و سپس برگردم و دوباره خودم باشم و دقیقاً همین کار را کردم. احساس بهتری دارم. کمتر می‌ترسم و فکر می‌کنم در چند بازی اخیر، متوجه شده‌اید که شروع به خلق موقعیت‌های زیادی برای دیگران کرده‌ام.»

«امروز، دخترها به من گفتند که فقط به سمت دروازه بروم و شوت بزنم و گاهی اوقات باید به حرف دیگران هم گوش کنم.»

«راستش را بخواهید، فقط یک حس آرامش است. من به عنوان یک گلزن شناخته می‌شوم. درست است که الان به عنوان یک شماره ۱۰ بازی می‌کنم، بنابراین موقعیت متفاوتی است، اما فکر می‌کنم با به ثمر رسیدن اولین گل و صحبت کردن با بث در مورد آن، آن فشار کاملاً از بین رفت.»

«حالا می‌توانید از بودن دوباره در زمین لذت ببرید و می‌توانید از بازی کردن لذت ببرید. من فقط از اینکه امروز اتفاق افتاد و می‌توانیم از آن بازی عبور کنیم، واقعا، واقعا خوشحالم.»

بازگشت درخشان میدیما، ملکه گل‌های لیگ برتر زنان، نویدبخش روزهای درخشانی برای او و آرسنال در ادامه فصل است. هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند او در بازی‌های آینده چه شاهکارهای دیگری خلق خواهد کرد.


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۹ ۱۰:۴۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰