loading
در حال بررسی درخواست شما
لستر سیتی ۰ - ۱ آرسنال
لستر سیتی ۰ - ۱ آرسنال

لستر سیتی ۰ - ۱ آرسنال

در نخستین پیروزی فصل در لیگ، تیم بانوان آرسنال با تلاش فراوان موفق شد در دیداری سخت مقابل لستر سیتی به برتری برسد. تک‌گل فریدا مانوم در نیمه دوم تفاوت را رقم زد و دافنه ون دمسلار در اولین بازی خود، با عملکرد درخشان درون دروازه اجازه نداد حریف به گل برسد.

تیم بانوان آرسنال مقابل لستر سیتی

  • **اتفاقات بازی**  

یوناس آیدوال، سرمربی آرسنال، سه تغییر در ترکیب تیمی که در میانه هفته موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شد، ایجاد کرد و ون دمسلار برای اولین بار در چارچوب دروازه قرار گرفت. قرار بود لورا وینروتر پنجاهمین بازی خود برای باشگاه را انجام دهد، اما در حین گرم کردن مصدوم شد و جای خود را به امیلی فاکس در دفاع راست داد.

تیم آرسنال بازی را با چندین کرنر کوتاه توسط کتی مک‌کیب و بث مید آغاز کرد، اما دفاع مستحکم لستر مانع از به ثمر رسیدن ضربات به سمت دروازه شد. در اولین تهدید جدی، یوتا رانتالا در محوطه جریمه ما، فضایی پیدا کرد و شوت خود را به سمت دروازه روانه کرد، اما ون دمسلار با واکنشی عالی توپ را به تیرک دروازه زد.

لیا والتی، که در میانه میدان همچنان درخشان ظاهر شد، نزدیک بود گل دوم خود را در این هفته به ثمر برساند، اما لیز کوپ، دروازه‌بان لستر، این تلاش را ناکام گذاشت.

با آغاز نیمه دوم، توپچی‌ها بازی را با انرژی بیشتری ادامه دادند و فشار بیشتری بر روی حریف وارد کردند. این فشار در نهایت نتیجه داد و اشتباه در دفاع لستر باعث شد توپ به السیا روسو برسد. روسو توپ را برای مانوم برگرداند و او نیز بدون اشتباه از فاصله نزدیک گل زد. این چهارمین گل مانوم در پنج بازی پیاپی بود.

فریدا مانوم لسترسیتی

تعویض‌های نیمه دوم جان تازه‌ای به بازی دادند و رزا کافاجی و ماریونا کالدنتی در دو جناح عملکرد قابل توجهی داشتند. کافاجی نزدیک بود اولین گل خود برای آرسنال را به ثمر برساند، اما شوت او نیز توسط کوپ مهار شد.

در دقایق پایانی، لستر با فشار بیشتری به دنبال تساوی بود، اما ون دمسلار با دو مهار فوق‌العاده در موقعیت تک به تک، مانع از تغییر نتیجه شد. همچنین کتی رید، بازیکن جوان آرسنال، در دقایق پایانی وارد میدان شد تا تیم در هفت دقیقه وقت اضافه، با مدیریت بازی، پیروزی را حفظ کند.

**اهمیت این پیروزی**  
با این نتیجه، آرسنال در جدول سوپر لیگ بانوان (WSL) به رده چهارم رسید و هم‌امتیاز و هم‌تفاضل گل با منچسترسیتی است. بازی بعدی تیم مقابل اورتون در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

**ترکیب آرسنال:**  
ون دمسلار، فاکس، وبن‌موی، کدینا، مک‌کیب (کافاجی، ۷۲)، والتا، کونی-کراس (لیتل، ۵۸)، مانوم (بلکستنیوس، ۵۸)، مید (ماریونا، ۵۸)، فورد (رید، ۹۶)، روسو

**تعویض نشده‌ها:** زینسبرگر، کول، گادفری

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۹ ۱۰:۴۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰