loading
در حال بررسی درخواست شما
لیا ویلیامسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد
لیا ویلیامسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد

لیا ویلیامسون قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد

با خوشحالی اعلام می‌کنیم که لیا ویلیامسون قرارداد جدیدی با باشگاه ما امضا کرد.

از 19 سال پیش که لیا به جمع توپچی‌ها پیوست، او که مدافع میانی و کاپیتان دوم تیم ماست، در کسب یک قهرمانی سوپرلیگ زنان بارکلیز، چهار قهرمانی جام اتحادیه زنان و دو قهرمانی جام حذفی زنان به ما کمک کرده است. لیا در این مدت 232 بار برای آرسنال به میدان رفته و 15 گل به ثمر رسانده است.

لیا همچنین کاپیتان تیم ملی شیرز زنان انگلیس است و این تیم را در قهرمانی یورو زنان یوفا در سال 2022 به قهرمانی رساند.

لیا گفت: «همه می‌دانند که آرسنال برای من چه معنایی دارد، اما فکر می‌کنم هر بار که قرارداد جدیدی امضا می‌کنم، دوباره عشق به این تیم در من شعله‌ور می‌شود. خیلی خوشحالم که می‌مانم – این جایی است که همچنان می‌توانم رشد کنم، پیشرفت کنم و به چالش کشیده شوم. ما به عنوان یک گروه، کاملاً روی آوردن جام‌های بیشتری به این باشگاه تمرکز کرده‌ایم و برای شروع دوباره فصل جدید بی‌صبرانه لحظه‌شماری می‌کنم.»

یوناس ایده وال، سرمربی تیم، اضافه کرد: «لیا بخش جدایی‌ناپذیر تیم ماست، بنابراین از اینکه قرارداد جدیدی با او امضا کرده‌ایم، خوشحالیم. او رهبری، مسئولیت‌پذیری و تعهد زیادی را هم داخل و هم خارج از زمین به ما می‌دهد. لیا پیوند ویژه‌ای با آرسنال دارد و من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با او برای کسب موفقیت‌های بیشتر برای این باشگاه بزرگ هستم.»

کلر ویتلی، مدیر بخش زنان باشگاه، گفت: «ارتباط لیا با آرسنال بسیار عمیق است – او را سال‌ها پیش به عنوان یک دختر در آکادمی ما به یاد می‌آورم و از اینکه او به چنین زن مصمم و پرشوری تبدیل شده بسیار افتخار می‌کنم. ما از اینکه لیا قرارداد جدیدی را در اینجا امضا کرده است، هیجان‌زده هستیم و می‌دانم هواداران ما امروز به من برای تبریک گفتن به او خواهند پیوست.»


 


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۷ ۱۷:۰۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰