loading
در حال بررسی درخواست شما
ماریونا کالدینتی به آرسنال پیوست
ماریونا کالدینتی به آرسنال پیوست

ماریونا کالدینتی به آرسنال پیوست

باشگاه با خوشحالی اعلام می‌کند که ماریونا کالدینتی را با قراردادی دائمی به خدمت گرفته است.

ماریونا پس از ده سال حضور در باشگاه اف سی بارسلونا، که طی آن ۲۵ جام قهرمانی کسب کرد، به جمع توپچی‌های لندن پیوست. او در آرسنال، پیراهن شماره ۸ را بر تن خواهد کرد.

این مهاجم اهل مایورکا که در ۱۹ مارس ۱۹۹۶ متولد شده، کار خود را از تیم‌های پایه کولرنسه آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

او سپس در سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوست و در سن ۱۸ سالگی به میدان رفت و در دوران سرمربیگری مربیان مختلف، به بازیکنی کلیدی در تیم اصلی تبدیل شد.

ماریونا در حال حاضر با ۲۸ سال سن، بارسلونا را ترک می‌کند و با داشتن افتخاراتی نظیر کسب ۶ قهرمانی لیگ F، ۳ لیگ قهرمانان زنان اروپا، ۶ جام حذفی اسپانیا، ۴ سوپرکاپ اسپانیا و ۶ جام کاتالونیا از این تیم جدا می‌شود.

ماریونا در مجموع برای بارسلونا در ۳۰۲ بازی به میدان رفت و ۱۱۴ گل به ثمر رساند که او را به پنجمین گلزن برتر تاریخ این تیم تبدیل می‌کند.

در عرصه ملی، ماریونا موفق شده است در ۷۲ بازی برای تیم ملی اسپانیا ۲۶ گل به ثمر برساند و او همچنین جزئی از تیمی بود که قهرمان جام جهانی زنان ۲۰۲۳ و لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۳/۲۴ شد.

ماریونا در صحبت‌های خود گفت: «من از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. این زمان درستی برای یک چالش جدید برایم است و آرسنال مکان ایده‌آلی برای من به شمار می‌رود. من فکر می‌کنم کارهایی که آرسنال چه داخل زمین و چه خارج از زمین انجام می‌دهد، فوق‌العاده است. من عاشق سبک بازی‌ای هستم که می‌خواهیم به عنوان یک تیم ارائه دهیم و فکر می‌کنم روحیه‌ای قوی در اینجا در حال شکل‌گیری است.»

او در ادامه افزود: « دیدن کارهایی که باشگاه خارج از زمین انجام داده، با هوادارانی که همه جا تیم را دنبال می‌کنند و رکوردهای زیادی که شکسته شده، باورنکردنی است. من نمی‌توانم برای شروع کار و کمک به تیم برای کسب جام و خوشحال کردن هواداران‌مان صبر کنم.»

یوناس ایدوال، سرمربی تیم، اضافه کرد: «مارونا یک مهاجم در سطح جهانی است و ما از اینکه او را به آرسنال آوردیم، خوشحالیم. او یک برنده است که تجربه درخشش در بالاترین سطح را دارد، که دقیقاً همان چیزی است که ما در این باشگاه به دنبال آن هستیم. ما معتقدیم که مارونا در این فصل هیجان‌انگیز جدید که با هم پیش رو داریم، به عنوان یک بازیکن فوق‌العاده به تیم ما در آرسنال اضافه خواهد شد.»

کلیر ویتلی، مدیر بخش فوتبال زنان، در پایان گفت: «ما از اینکه مارونا را به خدمت گرفتیم، بسیار خوشحالیم. او تجربیات و افتخارات زیادی را در بالاترین سطح فوتبال زنان به همراه خود می‌آورد. این نشان‌دهنده‌ی جاه‌طلبی و شخصیت اوست که تصمیم گرفته است چالش جدیدی را بپذیرد، به لیگ برتر زنان انگلیس بیاید و به جمعی که ما در اینجا در آرسنال در حال ساختن آن هستیم، ملحق شود. مطمئن هستم هواداران ما به زودی از دیدن او با پیراهن آرسنال هیجان‌زده خواهند شد.»

روند نهایی شدن این انتقال منوط به تکمیل شدن مراحل قانونی است. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۴/۱۲ ۱۷:۱۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۴ ۰۶:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰