loading
در حال بررسی درخواست شما
والتی: حمایت‌ها باورنکردنی است
والتی: حمایت‌ها باورنکردنی است

والتی: حمایت‌ها باورنکردنی است

هافبک سوئیسی آرسنال، لیا والتی، در گفت‌وگویی قبل از بازی مقابل ساوتهمپتون در جام کانتیننتال، درباره پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر در باشگاه دیده است، ابراز نظر کرد.

والتی گفت: “حمایت‌های این فصل فوق‌العاده بوده‌اند. من فکر می‌کنم ما در چند سال گذشته چیزی بزرگ در خانواده آرسنال ایجاد کرده‌ایم. وقتی شش فصل پیش به اینجا آمدم، ما به سختی میدوپارک را پر می‌کردیم، بنابراین بسیار شگفت‌انگیز است که چگونه حمایت‌ها رشد کرده‌اند و حالا مردم حتی به بازی‌های خارج از خانه ما می‌آیند.”

“ما تاکنون تمام بازی‌های خارج از خانه را فروخته‌ایم و این نشان می‌دهد که چقدر این باشگاه و حمایت‌های اطراف ما مهم هستند. باشگاه همه تلاش‌های لازم را برای رشد فوتبال زنان انجام می‌دهد.”

“این هم یکی از دلایل اصلی بود که من واقعا می‌خواستم اینجا بمانم، چون شما می‌توانید احساس کنید که فوتبال زنان در اینجا اولویت بالایی دارد. من خیلی خوشحالم که تمام طرفداران هم این را می‌بینند و می‌خواهند هر هفته در هر جایی و در برابر هر تیمی با ما باشند.”

والتی که فصل گذشته قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد، همچنین گفت که طرفداران و اولویت‌های باشگاه عوامل بزرگی در تصمیم‌گیری برای ماندن بودند.

وی افزود: “این یک راز نیست: من به طور کلی یک شخص وفادار به باشگاه‌ها هستم، پس اگر احساس خانه دارم، واقعا نمی‌خواهم بروم. از روز اول در آرسنال، من احساس کردم که این جایی است که می‌توانم خودم را برای سال‌های زیادی تصور کنم.”

“اما البته، وقتی سن من هستید، فصل گذشته تصمیمی باید گرفته می‌شد. قطعا گزینه‌های دیگری هم وجود داشت، اما در عین حال، من می‌دانستم که چه چیزی در اینجا دارم و می‌توانستم رشد بازی را در لیگ و همچنین در باشگاه احساس کنم.”

“من می‌توانم احساس چالش‌های جدید در باشگاه کنم، با داشتن هم‌تیمی‌های جدید - شاید این فصل مثال کاملی باشد.  با وجود بازیکنان متعدد و مختلف با استعداد ما یک رقابت سخت در هافبک داریم. پس این چیزی است که من را و همه اطراف من را به چالش می‌کشد.”

“با آرسنال، من می‌توانم بازی خود را توسعه دهم، اما همچنین حمایت باشگاه با تسهیلات برای فوتبال زنان که در اینجا داریم - شما فقط می‌خواهید بخشی از همه چیز در اینجا باشید. من نمی‌خواستم از هیچ چیزی در اینجا از دست بدهم، چون من باور دارم که پتانسیل بیشتری وجود دارد. در آرسنال افراد مناسبی برای ادامه مراحل بعدی وجود دارند.”

“لیگ‌های خوبی در اروپا و خارج از اروپا وجود دارند که شاید یک روز عالی باشد که در آن‌ها بازی کنم، اما در عین حال، من در استادیوم‌های بزرگ بازی م یکنم و حمایت‌های عالی را هر هفته دارم. این چیزی است که تمام عمرم برای آن کار کرده‌ام و من اکنون آن را دارم.”

“من احساس می‌کنم که هیچ چیزی نمی‌تواند جای ماندن در اینجا را بگیرد و تجربه کردن این موارد هر هفته. پس این یک تصمیم بسیار آسان بود، چون این چیزی بود که من همیشه می‌خواستم و از بچگی رویای آن را داشتم.”

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲ ۲۰:۲۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰