loading
در حال بررسی درخواست شما
پایانی مثبت برای فصل فوتبال زنان آرسنال
پایانی مثبت برای فصل فوتبال زنان آرسنال

پایانی مثبت برای فصل فوتبال زنان آرسنال

در روز پایانی فصل، تیم فوتبال زنان آرسنال با پیروزی قاطعانه‌ای بر برایتون به کار خود خاتمه داد. کیم لیتل، کاپیتان تیم، ضمن بازتاب این دستاورد، از حمایت‌های هواداران تشکر کرد.

“روز بسیار خوبی بود، به ویژه با پیروزی و حفظ دروازه‌ توسط سابز،” لیتل پس از بازی گفت. “ویویان میدما، که بازی آخر خود را برای آرسنال انجام داد، با گلزنی‌اش حس خوبی به ما داد. خوشحالم که فصل به این شکل به پایان رسید.”

با نقل مکان فصل آینده به استادیوم امارات، لیتل از افزایش حمایت‌ها هیجان‌زده است. “هواداران همیشه نقش مهمی داشته‌اند و در طول زمانی که در باشگاه بوده‌ام، به ویژه در دو سال گذشته، رشد کرده‌اند. این تغییر مکان برای ما به استادیوم امارات یک لحظه‌ی ویژه است و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم تا مردم بخواهند به حمایت از ما ادامه دهند.”

لیتل در مورد ویویان میدما، که در بازی روز شنبه آخرین حضور خود را برای آرسنال داشت، این‌گونه اظهار داشت: “او یک گلزن طبیعی است و تکنیک‌های بازی را به خوبی می‌داند، که بازی کردن با او را بسیار لذت‌بخش می‌کند.”

با وجود پایان مثبت فصل و کسب پیروزی‌ها در برابر تمام تیم‌های شش تای برتر، لیتل می‌داند که تیم باید برای رقابت برای قهرمانی لیگ WSL چه کارهایی انجام دهد. “بازی‌هایی که ما امتیاز از دست داده‌ایم، بازی‌هایی هستند که باید برنده شویم. ما باید در بازی‌های سخت خارج از خانه تمرکز کنیم و پیروز شویم.”


 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۳/۲ ۱۱:۱۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰