loading
در حال بررسی درخواست شما
پرنیله کار آرسنال را یکسره کرد
پرنیله کار آرسنال را یکسره کرد

پرنیله کار آرسنال را یکسره کرد

پرنیله هاردر با زدن سه گل باعث شد که آرسنال در بازگشت به لیگ قهرمانان زنان شکست بخورد. این بازی در آلمان و مقابل بایرن مونیخ برگزار شد. هاردر که قبلاً در چلسی بازی می‌کرد، در این بازی با ضربه سر گل سوم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت با یک هت‌تریک بازی را به نفع بایرن به پایان رساند.

هاردر گفت: "خیلی خوشحالم از عملکردمون، مخصوصاً در نیمه دوم. چند سال اخیر به خاطر مصدومیت‌ها سخت بود، ولی حالا خوشحالم که دوباره در لیگ قهرمانان بازی می‌کنم. از گل‌ها و برد خیلی خوشحالم."

آرسنال بازی را خوب شروع کرد و با گل مارینا کالدنتی جلو افتاد، اما بایرن با فشار آوردن به دفاع آرسنال توانست بازی را مساوی کند و سپس با گل‌های بعدی بازی را به نفع خود تمام کند.

کاپیتان بایرن مونیخ با یک ضربه سر دقیق توپ را از روی دروازه‌بان آرسنال عبور داد و بازی را مساوی کرد. تیم الکساندر اشتراوس بعد از این گل به برتری رسید و قبل از اینکه لوهمان با یک شوت دقیق گل دوم را بزند، نزدیک بود گل بزند.

تیم زنان آرسنال

بازی بعدی تیم یوناس ایدوال در گروه C مقابل تیم نروژی والرنگا است که با نتیجه ۱-۰ از یوونتوس شکست خورده است.

شروع سخت فصل برای آرسنال ادامه دارد. بعد از سه بازی در لیگ برتر زنان، آرسنال با یک برد و دو تساوی در رده ششم قرار دارد. آن‌ها تحت فشار بودند تا بعد از تساوی بدون گل با اورتون، عملکرد بهتری داشته باشند. اما در نهایت، هت‌تریک هاردر امیدهای آرسنال را از بین برد.

ایدوال گفت: "این یک بازی فوتبال با سرعت بالا بود و ما از نتیجه و نحوه بازی در نیمه دوم خیلی ناراحتیم. ما در دفاع خوب نبودیم و به همین خاطر نتوانستیم نتیجه بهتری بگیریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۹ ۱۱:۴۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : yahoo sports
بازدید: ۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰