loading
در حال بررسی درخواست شما
کلو لاکاس به آرسنال پیوست
کلو لاکاس به آرسنال پیوست

کلو لاکاس به آرسنال پیوست

کلو لاکاس، مهاجم ۲۹ ساله کانادایی پس از ۴ سال حضور در باشگاه بنفیکا پرتغال، به آرسنال پیوست.

کلو کار خود را در کانادا آغاز کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۱ به ایالات متحده رفت و در تیم هاوکایز آیووا بازی کرد.

در سال ۲۰۱۵ به اروپا منتقل شد و به تیم ای‌بی‌وی ایسلند پیوست و در سال ۲۰۱۶ لیگ کاپ ایسلند را برد. در سال ۲۰۱۷ قهرمان جام قهرمانی زنان ایسلند شد.

در سال ۲۰۱۹ به تیم بنفیکا پیوست و در آنجا به عنوان یک بازیکن بسیار موفق شناخته شد و در ۱۳۱ بازی، ۱۰۲ گل به ثمر رساند و بازیکن برتر لیگ پرتغال در فصل ۲۰۱۹-۲۰ انتخاب شد و همچنین در پایان فصل ۲۰۲۲-۲۳ به عنوان بهترین بازیکن لیگ پرتغال انتخاب شد.

در سطح ملی، کلو ۱۹ بازی برای تیم ملی کانادا داشته و ۱ گل به ثمر رسانده است. او در لیست تیم ملی کانادا برای جام جهانی فوتبال زنان در استرالیا و نیوزیلند قرار گرفته.

کلو گفت: "برای شروع در آرسنال بسیار هیجان‌زده و مشتاقم". "احساس آمادگی ذهنی و فیزیکی بالایی برای کمک به تیم جهت کسب عناوین و جام ها می‌کنم. می‌خواهم به سطح بعدی بروم و در آرسنال گل بزنم."

مربی تیم، یوناس ایدوال، گفت: "خیلی خوشحالم که کلو را به تیم فوتبال آرسنال اضافه کردیم. کلو یک گلزن حرفه‌ای است و در چندین فصل در دو لیگ اروپایی و همچنین در لیگ قهرمانان نشان داده است که کیفیت بالایی دارد. به بازی هجومی ما ابعاد جدیدی می‌دهد و منتظر همکاری با او هستم."

رئیس تیم فوتبال زنان آرسنال، کلر ویتلی، گفت: "کلو یک بازیکن بسیار موفق است و ما از مدتی پیش در حال بررسی او بودیم. ما اعتقاد داریم که کلو با کیفیت‌هایی که دارد، به راحتی می‌تواند با سبک بازی ما در آرسنال هماهنگ شود. مطمئناً طرفدارانمان برای دیدن کلو با پیراهن قرمز و سفید هیجان زده‌اند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۹ ۱۱:۴۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰