loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری یوناس ایدوال
کنفرانس خبری یوناس ایدوال

کنفرانس خبری یوناس ایدوال

ایدوال سرمربی تیم فوتبال بانوان آرسنال در کنفرانس خبری پس از بازی دیروز این تیم مقابل لینکوپینگ، درباره بازیکنان جدید، انعطاف‌پذیری تیم در پست‌های مختلف و نحوه مدیریت بازی برای کسب پیروزی مهم صحبت کرد.

درباره کلوئه لاکاس بازیکن جدید تیم، ایدوال گفت: برای ما بسیار مهم است که بازیکنان تهاجمی داشته باشیم که بتوانند در کناره‌ها بازی کنند و در موقعیت‌های یک به یک فشار بیاورند. من از آمدن کلوئه بسیار خوشحالم چون او شباهت زیادی به بث مید دارد.

این مسئله باعث عمق و کیفیت بیشتری در وینگر راست می‌شود. سپس کیتلین فورد و لینا هورتیگ را در وینگر چپ داریم که بازیکنان مشابهی هستند. من از گزینه‌هایمان راضی هستم.

درباره ادغام سه بازیکن جدید در تیم: زمان برای توسعه کیفیت بسیار ضروری است و ما زمان زیادی نداشتیم. با توجه به آمادگی‌مان، فکر می‌کنم هر سه امروز عملکرد عالی داشتند.

درباره قانون 5 تعویضی: یکی از درس‌های فصل گذشته این بود که چقدر استفاده از تمام بازیکنان و توانایی تغییر چیزها حین بازی مهم است. ما قبل از بازی، زیاد درباره این موضوع صحبت کردیم که یک ترکیب 11 نفره شروع‌کننده و 11 نفره پایان‌بخش داریم.

درباره بهبود وضعیت لینکوپینگ در نیمه دوم: این مربوط به وضعیت بازی بود. اما یکی از مشکلات بازی با لینکوپینگ این است که وقتی آنها در حالت دفاع قرار می‌گیرند، بسیار سخت کوش می‌شوند. آنها یکی از بهترین تیم‌ها در بازی با دفاع هستند. من دوست نداشتم در برابر آنها دفاع کنیم و ما مجبور شدیم که خوشم نیامد. اما خوشحالم که توانستیم در 10 دقیقه پایانی با تغییر به سیستم 5 دفاعی، بازی را به پایان برسانیم.

درباره تغییر پست کیتی مک‌کیب، ایدوال گفت: هنوز دنبال یک مدافع راست هستیم و شاید یک پست دیگر. اگر گزینه مناسب پیدا نکنیم، 3 مدافع کارآمد داریم. سپس بحث این است که چطور از آنها استفاده کنیم تا محدود نشویم. کیتی هم مثل نوئل می‌تواند در دو کناره بازی کند.

درباره گل لینا هورتیگ: خوشحالم از گلش اما بیشتر از عملکرد قوی او پس از بازگشت از جام جهانی. فصل گذشته با مصدومیت‌هایش نمی‌شد او را قضاوت کرد و 30 دقیقه بازی امروزش عالی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۱۶ ۱۰:۲۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰