loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش: آرسنال 1-0 چلسی (وقت های اضافه)
گزارش: آرسنال 1-0 چلسی (وقت های اضافه)

گزارش: آرسنال ۱-۰ چلسی (وقت های اضافه)

گل دقیقه 116 استینا بلکستنیوس باعث شد تا توپچی های زن برای دومین فصل متوالی با برتری 1-0 مقابل چلسی، قهرمان جام اتحادیه زنان FA شوند.

در حالی که به نظر می رسید بازی باید با ضربات پنالتی تعیین شود، بلکستنیوس در لحظات پایانی با ضربه ای نرم به گوشه پایین سمت راست دروازه، ورزشگاه مولینکس و هواداران آرسنال را به وجد آورد.

  • *تصمیم VAR:*

چلسی اولین موقعیت بازی را به دست آورد، جایی که لورن جیمز توپ را از هوا کنترل کرد و به سمت تیر نزدیک مانوئلا زینسبرگر شلیک کرد، اما دروازه بان ما توپ را به پشت دروازه، به سمت سکوهای پر از پرچم ها و شال های قرمز و سفید هواداران فرستاد.

اولین تلاش ما با حرکت رو به جلو با اعتماد به نفس لوتن ووبن موی به دست آمد، سپس ویکتوریا پلووا، کلویی لاکاس را پیدا کرد که از راه دور شوت خود را به بیرون زد.

در دقیقه 21، آبی پوشان فکر می‌کردند که با ضربه میرآ رامیرز از راه دور به گوشه پایین سمت چپ دروازه پیش افتاده‌اند، اما پس از بررسی VAR، مشخص شد که ارین کاتبرت در جریان بازی با دست توپ را لمس کرده و گل مردود اعلام شد.

بث مید بعد از اینکه چلسی در یک منطقه خطرناک توپ را لو داد، سعی کرد هانا همپتون را غافلگیر کند، اما ضربه او به سقف دروازه برخورد کرد.

ما فرصت بهتری برای گلزنی داشتیم. لیا ویلیامسون با یک ارسال بلند توپ را به بلکستنیوس رساند و او توانست به خوبی آن را کنترل کند. سپس، فریدا مانوم، لاکاس را در سمت چپ پیدا کرد، اما ضربه او برای عبور دادن توپ از کنار دروازه بان چلسی، زیادی به تیر نزدیک همپتون زده شد.

 لیا ویلیامسون مقابل چلسی

کیتی مک‌کیب با یک ضربه پای چپ قدرتی از راه دور، شانس خود را امتحان کرد که باعث شد همپتون توپ را با مشت به بالای دروازه بفرستد، قبل از اینکه ووبن موی در ادامه کرنر، توپ را با ضربه والی به بیرون از بالای سمت چپ دروازه بزند.

  • نیمه دوم گره خورده باقی ماند

ملانی لوپوز در اوایل نیمه دوم فرصت خوبی داشت، اما ضربه او پس از پاس رو به عقب یوهانا ریتینگ کانری به بالای دروازه رفت. در ادامه، ریتینگ کانری سانتر خوبی به تیر دوم فرستاد و جیمز ضربه خود را به تور کنار دروازه زد. در این صحنه زینسبرگر نیاز به مداوا پیدا کرد و بازی برای لحظاتی متوقف شد تا هر دو تیم خودشان را جمع و جور کنند.

در دقیقه 67 نزدیک بود گل اول به ثمر برسد. پلووا توپ را تصاحب کرد و با حرکت رو به جلو، آن را برای لاکاس در سمت چپ فرستاد. لاکاس با سرعت به سمت دروازه حرکت کرد، اما همپتون به خوبی خروج از دروازه داشت، زاویه را تنگ کرد و توپ را دفع کرد.

سپس زینسبرگر واکنش فوق العاده ای از خود نشان داد و با نوک انگشتان توپ را از جیمز دور کرد و به بیرون فرستاد. این اتفاق بعد از آن رخ داد که مهاجم چلسی از جناح چپ حرکت خطرناکی انجام داده بود و وارد محوطه جریمه شده بود.

در دقیقه 6+90، مانوم بدون برخورد با بازیکن حریف نقش زمین شد و نیاز به مداوات پزشکی پیدا کرد. این صحنه باعث وقفه طولانی در بازی شد تا اینکه او در دقیقه 103 تعویض شد و آلسیا روسو به جای او به میدان رفت.

پس از اینکه به بازیکنان اطلاع داده شد که فریدا در شرایط پایداری قرار دارد، هواداران آرسنال در مولینکس با فریادهای مهیج سرود "شمال لندن برای همیشه" را سر دادند که این نشان دهنده آغاز وقت های اضافه بود.

گل استینا به چلسی

  • استینا، مهر هفتمین قهرمانی را زد

در نیمه اول آرام وقت های اضافه، ضربه سر مک‌کیب روی سانتر کتلی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت، اما پرچم داور به نشانه آفساید بالا رفت. سپس کایرا کونی-کراس به جای مک‌کیب وارد زمین شد.

در اوایل نیمه دوم وقت های اضافه، روسو توپ را برای بلکستینیوس پشت مدافعین انداخت، اما او ضربه خود را به بالای دروازه زد. در طرف دیگر زمین نیز ضربه مشابهی از جیمز با سرنوشتی مشابه روبرو شد.

گل استینا به چلسی

با گذشت شش دقیقه از نیمه دوم وقت های اضافه، کونی-کراس در یک ضدحمله پاس درخشانی به فورد در سمت چپ زمین داد. فورد توپ را برای روسو فرستاد، اما ضربه او با واکنش خوب همپتون روبرو شد.

در نهایت، باقیمانده 3 دقیقه به پایان بازی، فورد با حرکتی خوب خود را به محوطه جریمه رساند و توپ را برای بلکستینیوس مهیا کرد. بلکستینیوس هم با خونسردی تمام، توپ را به گوشه پایین سمت راست دروازه فرستاد تا ورزشگاه مولینکس منفجر شود و توپچی ها در مقابل دیدگان 21462 هوادار که یک رکورد محسوب می شود، برای هفتمین بار قهرمان این رقابت ها شوند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱/۱۳ ۱۰:۴۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰