loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش بازی: بی‌کی هاکن ۱-۰ آرسنال
گزارش بازی: بی‌کی هاکن ۱-۰ آرسنال

گزارش بازی: بی‌کی هاکن ۱-۰ آرسنال

در شبی ناامیدکننده در سوئد، تیم زنان آرسنال در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان اروپا مقابل بی‌کی هاکن شکست خورد. با این حال، هنوز همه چیز برای صعود به مرحله گروهی در بازی برگشت که هفته آینده در میدو پارک برگزار می‌شود، باز است.

  • جریان بازی:

یوناس ایدوال، سرمربی آرسنال، سه تغییر نسبت به بازی قبلی مقابل روزنبرگ در ترکیب تیمش ایجاد کرد. لوته ووبن-موی، بث مید و رزا کفاجی وارد ترکیب اصلی شدند. این اولین حضور رقابتی کفاجی در ترکیب اصلی بود، آن هم مقابل تیم سابقش.

بازی با حملات متقابل دو تیم آغاز شد و ترکیب آلسیا روسو و ماریونا کالدنتی چند موقعیت اولیه برای آرسنال ایجاد کرد. مانند بازی با روزنبرگ، خلاقیت در خط حمله آرسنال مشهود بود اما تمام‌کنندگی دقیق، حلقه گمشده توپچی‌ها بود. کفاجی در حوالی دقیقه ۳۰ فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در سوی دیگر میدان، هاکن با ارسال‌های بلند و استفاده از سرعت مهاجمانش خطرساز شد، اما پرچم آفساید مانع از موقعیت‌های جدی شد.

  • تغییرات و نیمه دوم:

با تساوی بدون گل در نیمه اول، ایدوال تصمیم گرفت فریدا مانوم را جایگزین کفاجی کند تا قدرت هجومی تیم را افزایش دهد. مانوم بلافاصله با ماریونا ترکیب خوبی را شکل داد که منجر به یک ضربه آزاد غیرمستقیم شد.

کلاریسا لاریسی در یک ضدحمله از سد زینسبرگر گذشت اما توپ را به تور کنار دروازه زد. ایدوال با وارد کردن کیتلین فورد، استینا بلکستنیوس و لورا وینروتر سعی در شکستن دفاع هاکن داشت.

  • گل سرنوشت‌ساز:

اما این هاکن بود که به گل رسید. یک پاس بلند دیگر، تابیتا تیندل را در موقعیت تک به تک قرار داد و او این بار اشتباه نکرد و دروازه آرسنال را گشود.

  • تلاش برای جبران:

با روحیه گرفتن تماشاگران میزبان، کار آرسنال برای جبران گل دشوارتر شد. مانوم دو فرصت خوب برای گلزنی داشت اما یک بار تیر دروازه و بار دیگر واکنش خوب دروازه‌بان هاکن مانع از گلزنی او شد.

  • نتیجه و پیش رو:

این شکست یک بر صفر باعث شد تا همه چیز به بازی برگشت در میدو پارک کشیده شود. قبل از آن، آرسنال باید در افتتاحیه فصل لیگ برتر زنان به مصاف منچسترسیتی برود.

ترکیب آرسنال:
زینسبرگر، فاکس (تعویض با وینروتر، ۷۰)، ووبن-موی (تعویض با ویلیامسون، ۷۸)، کودینا، ماریونا، مید (تعویض با فورد، ۷۰)، لیتل (کاپیتان)، مک‌کیب، کفاجی (تعویض با مانوم، ۴۶)، روسو (تعویض با بلکستنیوس، ۷۰)، کونی-کراس

ذخیره‌ها: فان دومسلار، ویلیامز، والتی، کول، گادفری، هاربرت، رید

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۶/۲۹ ۱۰:۰۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آتالانتا
آتالانتا
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - جیاکومو مئاتزا
۱۴۰۳/۶/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۶/۲۵ ۱۶:۳۰