loading
در حال بررسی درخواست شما
گل روسو انگلیس را به فینال جام جهانی فرستاد
گل روسو انگلیس را به فینال جام جهانی فرستاد

گل روسو انگلیس را به فینال جام جهانی فرستاد

انگلیس برای اولین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی فوتبال زنان راه یافت. آلسیا روسو سومین گل خود را در این تورنومنت به ثمر رساند تا انگلیس با نتیجه 3-1 مقابل استرالیا در سیدنی شکست دهد.

شیرزن ها پس از 10 دقیقه پرهیاهوی ابتدایی که هر دو تیم بسیار نزدیک به گل زودهنگام شدند، بازی را در اختیار گرفت. پاس گل روسو در نیم ساعت اول بازی تساوی را شکست. او توپ را در خط کناری نگه داشت و به آلا تون پاس داد که این بازیکن ضربه عالی به گوشه بالای راست دروازه مکنزی آرنولد زد و انگلیس را پیش انداخت.

در نیمه دوم استرالیا با ضربه زیبا از راه دور توسط سم کر به تک گل انگلیس پاسخ دادند. کر توپ را از خارج محوطه جریمه به سمت دروازه شلیک کرد و توپ از کنار دست مری ارپس به تور سنجاق شد.

اما انگلیس سریع واکنش نشان داد. لورن همپ توانست توپ را از الی کارپنتر بگیرد و از کنار پاهای آرنولد توپ را گل کند. این گل همپ یک گل مهم بود زیرا به انگلیس اعتماد به نفس بیشتری داد.

انگلیس به دنبال اختلاف بیشتر بود. همپ توپ را در نیمه میدان گرفت و با حرکتی عالی آلسیا را صاحب توپ کرد. روسو در زاویه تنگی نسبت به دروازه توپ را گرفت اما با ضربه زیبایی نتیجه را به 3-1 تغییر داد.

گل آلسیا روسو به استرالیا

این گل پیروزی انگلیس را تضمین کرد. آنها اکنون برای اولین بار در تاریخ خود به فینال جام جهانی فوتبال زنان راه یافتند. آنها یکشنبه 20 اوت ساعت 11 صبح به وقت گرینویچ در فینال مقابل اسپانیا قرار خواهند گرفت.

سم کر
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۶ ۱۰:۵۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰