loading
در حال بررسی درخواست شما
بارسلونا 4 آرسنال 1 ( لیگ قهرمانان اروپا )
بارسلونا 4 آرسنال 1 ( لیگ قهرمانان اروپا )

بارسلونا ۴ آرسنال ۱ ( لیگ قهرمانان اروپا )

با شکست پرگل تیم بانوان آرسنال مقابل بارسلونا روند بردهای متوالی توپچی ها شکسته شد. یوناس ایدوال از زمان پیوستنش به آرسنال موفق شده بود با این تیم 9 برد پیاپی بدست آورد. 
 
بارسلونا از همان ابتدا توپ و میدان را در دست گرفت. آنها از لحظات آغازین بازی حملات خود را شروع کردند. مانو زینسبرگر هم موفق شد چند سیو خوب داشته باشد اما در نهایت کالدنتی توانست دروازه ی این گلر اتریشی را باز کند. اسیست اشوالا بازیکن سابق آرسنال با پاس خوب خود در محوطه ی جریمه کالدنتی را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او نیز گوشه ی دروازه میهمانش را هدف گرفت. 
 
تنها سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول باز هم اسیست اشوالا پایه گذار گل برای تیم بارسلونا شد. اینبار او الکسیا را صاحب توپ کرد و گل دوم این تیم به ثمر رسید. 
 
یاران بارسلونا باز هم موفق به گلزنی شدند. با شروع نیمه دوم آنها خیلی زود به گل سوم رسیدند. اینبار خود اسیست اشوالا برای تیمش موفق به گلزنی شد. 
 
اما پس از این گل و با ورود بازیکنانی چون هیث و پاریس بازیکنان آرسنال کمی بازی را کنترل کردند. آرسنال روی ضربه ایستگاهی که هیث با پای چپش به محوطه ی جریمه بارسلونا فرستاد توسط فریدا مانوم به گل رسید.
 
آرسنال به فشار تیم میزبان ادامه داد ولی تلاشش کافی نبود. با ورود لیک مارتینز به زمین آنها باز هم موفق به گلزنی شدند و پس از به ثمر رساندن گل چهارم توسط این بازیکن، موفق شدند یک پنالتی هم بگیرند. اما مانو زینسبرگر در لحظات پایانی بازی توانست پنالتی الکسیا را مهار کند و اولین دیدار توپچی ها در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکستی تلخ به پایان رسید. 
 
آرسنال اکنون در گروهش سوم است. هوفنهایم با 5 گل کوگ را شکست داد و در صدر قرار گرفت. بارسلونا هم دوم است. پس از این بازی آرسنال 10 اکتبر در لیگ با اورتون دیدار خواهد کرد و چهار روز بعد باز هم در لیگ قهرمانان بازی خواهد داشت. آنها میزبان هوفنهایم خواهند بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰