loading
در حال بررسی درخواست شما
تیا گلدی درباره راه احساسی بهبودی خودش صحبت کرد
تیا گلدی درباره راه احساسی بهبودی خودش صحبت کرد

تیا گلدی درباره راه احساسی بهبودی خودش صحبت کرد

پس از بیش از ۱۴ ماه غیبت در بازی‌ها و تمرینات به دلیل آسیب شدید رباط صلیبی، تیا گلدی در شب چهارشنبه با پوشیدن لباس آرسنال به میدان بازگشت.

تنها با ۱۶ ساله در آن زمان، تیا در بازی ۱۰-۰ مقابل گیلینگام در جام حذفی فوتبال انگلیس برای اولین بار به میدان رفت. پیشرفت ستاره‌ای که از آسمان به زمین آمده بود، در مارس سال گذشته به طور بی‌رحمانه‌ای متوقف شد وی در حین بازی با تیم واتفورد، رباط صلیبی پاره کرد. بازگشت به میدان برایش آسان نبوده است.

تیا، بازیکن ۱۸ ساله ما از آکادمی و بازیکن ملی پوش جوانان انگلستان، به عنوان یک جانشین در نیمه دوم بازی ما با برایتون  و در پی برد ۴-۰، وارد بازی شد و این حس را "بی‌نظیر" توصیف کرد.

"مدتی طول کشید اما باید بگویم که لحظه برگشتن به میدان بهتر از آنچه تصور می‌کردم بود. فقط در حال لرزیدن از شادی هستم.

"این زمان سختی برای تیم است، اما همانطور که می‌توانید به آن پی ببرید، تیم در حال پیشرفت است و بازی با آنها بی نظیر بود."

"همانطور که خیلی‌ها به شما می‌گویند، زندگی متلاطم است. اما من در طول این مسیر چیزهای زیادی یاد گرفتم. این یک سفر بسیار احساسی بود، اما همانطور که گفتم، خیلی چیزها یاد گرفتم و اکنون در جای بهتری هستم.

"تمامی کادر فنی بی‌نظیر بودند، اما من باید به رز گلندینگ اشاره کنم. او در هر گامی کنارم بود. دختران و کادر فنی هر روز این مصدومیت را کمی آسان‌تر کردند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۵ ۱۱:۱۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰