loading
در حال بررسی درخواست شما
خبر خوب ایدوال برای بازی با اورتون
خبر خوب ایدوال برای بازی با اورتون

خبر خوب ایدوال برای بازی با اورتون

یوناس ایدوال، مربی تیم آرسنال، اعلام کرده است که کیتلین فورد و استف کتلی هر دو ممکن است در شب چهارشنبه مقابل اورتون به میدان بروند.

در کنفرانس خبری قبل از بازی، سرمربی تیم ما گفت که هر دو بازیکن استرالیایی "قطعاً در لیست بازی هستند" و احتمال حضور آن‌ها در مسابقه با اورتون روز چهارشنبه وجود دارد. تصمیم نهایی درباره حضور آن‌ها پس از جلسه تمرین بعدی گرفته خواهد شد.

کیتلین فورد پس از گذراندن یک ماه در حالت مصدومیت و دور از تمرین بود، هفته گذشته به ترکیب تیم بازگشت و در پیروزی 4-0 ما مقابل برایتون به عنوان یک بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی حضور داشت.

در همین حال، استف کتلی در مقابل ولفسبورگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازگشت ولی در بازی بعدی مقابل لستر، مجبور به خروج شد. به دلیل مصدومیت‌های متعدد در تیم ما، حضور کتلی و فورد در سه بازی آخر فصل برای امیدواری به صعود به لیگ قهرمانان اروپا بسیار حائز اهمیت باشد.

وقتی از سایر مصدومیت‌های تیم پرسیده شد، ایدوال اعلام کرد که لینا هورتینگ هنوز برای بازگشت آماده نیست و بازی بعدی برای او "یک بازی دیگر" است. با این حال، جیو پس از برخورد با مدافع برایتون، زو مورس، از بازی خارج شد، اما برای مقابله با باشگاه قدیمی او، اورتون، در دسترس خواهد بود.

استف کتلی
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۷ ۱۶:۲۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰