loading
در حال بررسی درخواست شما
شب دراماتیک در میدو پارک: آرسنال 3-3 تاتنهام (4-3 پنالتی)
شب دراماتیک در میدو پارک: آرسنال 3-3 تاتنهام (4-3 پنالتی)

شب دراماتیک در میدو پارک: آرسنال ۳-۳ تاتنهام (۴-۳ پنالتی)

هوای سرد و بارانی نتوانست مانع از داغ شدن جدال نفس گیر تیم اول بانوان آرسنال و تاتنهام در جام اتحادیه شود. این بازی در نهایت با تساوی 3-3 به پایان رسید و تکلیف برنده در ضربات پنالتی تعیین شد.

در شبی دراماتیک در میدو پارک، آرسنال ابتدا عقب افتاد اما با روحیه جنگندگی سه بار به بازی برگشت. مارتا توماس برای تاتنهام گلزنی کرد، اما استینا بلکستنیوس به سرعت پاسخ داد. جسیکا ناز و فریدا مانوم با گل‌های خود تساوی را برقرار کردند، اما در نهایت این آرسنال بود که در پنالتی‌ها با نتیجه 4-3 به پیروزی رسید و به صدر گروه خود رسید.

  • نبردی تا آخرین نفس

بازی از همان ابتدا پرشور و تماشایی بود. آرسنال در دقیقه 16 می‌توانست به گل برسد، اما ضربه نوئل ماریتز به تیر دروازه برخورد کرد. لحظاتی بعد، تاتنهام با ضربه سر توماس از روی سانتر اشلی نویل پیش افتاد.

اما آرسنال ناامید نشد. تنها یک دقیقه بعد، سانتر مانوم از سمت راست به محوطه جریمه رسید و بلکستنیوس با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند.
 

 

کیتی مک‌کیب با یک شوت از فاصله 30 متری می‌توانست گل زیبایی به ثمر برساند، اما عکس‌العمل فوق‌العاده باربورا ووتیکووا دروازه‌بان تاتنهام، مانع از این اتفاق شد.

در دقیقه 30، تاتنهام دوباره پیش افتاد. توماس توپ را به عمق دفاع فرستاد و ناز با یک ضربه دقیق دروازه آرسنال را باز کرد.

اما روحیه تسلیم‌ناپذیری آرسنال دوباره نتیجه داد. در دقیقه 37، کونی-کراس با یک پاس در عمق فوق‌العاده مک‌کیب را در سمت چپ پیدا کرد و سانتر او برای مانوم کافی بود تا گل دوم خودش و تساوی مجدد آرسنال را به ثمر برساند.

نیمه دوم با شروع ناامیدکننده‌ای برای آرسنال همراه بود. اشتباه در خط دفاعی باعث شد تا توپ به بیزت برسد و او نیز با پاس خود ناز را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن در دقیقه 47 گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند.

اما آرسنال تسلیم نشد. در دقیقه 73، ضربه ایستگاهی کونی-کراس به شکل‌گیری یک گل عجیب منجر شد. توپ به مدافع تاتنهام، ایمی ترنر، اصابت کرد و وارد دروازه خودی شد تا نتیجه به تساوی 3-3 برسد.

پس از 90 دقیقه نفس‌گیر، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. سابرینا دی انجلو، دروازه‌بان آرسنال، پنالتی اول ناز را مهار کرد و سپس آلسیا روسو و کیت گراهام پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند.

در پنالتی‌های پنجم، رامونا پتزلبرگر برای تاتنهام گلزنی کرد، اما پنالتی کیلتین فورد به وسیله ووتیچکا مهار شد. و در نهایت، جن بتی با به ثمر رساندن پنالتی آخر پیروزی را برای آرسنال به ارمغان آورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۳ ۱۱:۴۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰