loading
در حال بررسی درخواست شما
شرایط این باشگاه خاص است
شرایط این باشگاه خاص است

شرایط این باشگاه خاص است

  • به آرسنال خوش آمدید! از نظر شما مهمترین عنصر یک تیم چیست؟

همبستگی. فکر می‌کنم هر بازیکنی در اینجا این را بگوید. فکر می‌کنم زمانی که اوضاع سخت می‌شود، باید بدانید که پشت هم هستید.

جشن گرفتن پیروزی‌ها آسانه، اما در لحظات سخت‌تره که به هم نیاز دارید. من مدت زیادی نیست که اینجام، اما از همین حالا می‌توانم این همبستگی را در این گروه از دختران ببینم، که واقعاً خاص است. به محض اینکه از در وارد می‌شوید، یک احساس خانوادگی وجود دارد - از هر لحظه آن لذت برده‌ام.

 

  • روحیه تیمی به چه معناست؟

روحیه تیمی یعنی لذت بردن از همراهی یکدیگر و گذراندن وقت با هم دور از تمرین و مسابقات. پایه و اساس روابط ما زمانی ساخته می شود که فوتبال بازی می کنیم و کاری را که دوست داریم انجام می دهیم، اما زمانی که از زمین خارج می شوید و فقط برای قهوه خوردن می روید یا کنار استخر می نشینید، آن زمانه که واقعاً یکدیگر را به عنوان انسان درک می کنید.

هنگامی که هم تیمی های خود را به عنوان انسان می شناسید، می توانید بفهمید که آنها در لحظات تحت فشار چگونه واکنش نشان می دهند. فکر می‌کنم این واقعاً خوب بوده که توانسته‌ایم فعالیت‌های تیم‌سازی را دور از زمین انجام دهیم، که واقعاً به رشد ارتباط کمک می‌کند.

  • درباره هم تیمی های فعلی خود بگویید - با چه کسی در تیم صمیمی هستید؟

لوته. ما روزهای خوبی را با هم گذرانده ایم. به یک کالج در ایالات متحده رفتیم، اما قبل از آن، در تیم های جوانان انگلیس بازی کردیم و در واقع رقبای باشگاهی بودیم! او همیشه یکی از نزدیک ترین دوستان من بوده و اکنون به دلیل چیزهایی که پشت سر گذاشته ایم، او را بیشتر به عنوان یک خواهر می بینم تا یک دوست.

انتقال به آن سوی دنیا و داشتن آن تجربه واقعاً ویژه بود. ما چند روز پیش کنار استخر نشسته بودیم و به خاطرات مورد علاقه خود از کالج می خندیدیم. فکر می کنم وقتی نه تنها خاطرات فوتبالی را با کسی به اشتراک می گذارید، بلکه در کنار هم بزرگ می شوید و به بزرگسالی می رسیدید، پیوند شما قوی تر می شود.

آلسیا و روسو

"اینجا مثل یه خانواده‌ست. من از هر لحظه‌اش لذت بردم."

  • آیا همه نقش‌های مشخصی دارند؟

بله، همه نقش‌های مشخصی دارند. ویک جوکر تیمه، بسیار بامزس. ما با هم پینگ پنگ بازی می‌کنیم و اگر ببازید، گوش‌هایتان را می‌کشد. بنابراین ما کمی در آنجا مبارزه می‌کنیم! بث کسی است که همیشه لبخند بر لب دارد و هر روز انرژی را به تیم می‌آورد که همیشه در گروه عالیه. او مانند یک پرتوی کوچک از نور خورشیده.

فکر می‌کنم کیم مثل مادر تیم ماست. او خیلی عاقله و چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین بسیار بالغه. او بازیکن با استعداد و الگویی برای همه است. من خوشحالم که به این تیم پیوستم و همه این‌ها را دیدم.

هنگامی که به یک تیم جدید می پیوندید، ممکنه احساس کنید که بچه جدید مدرسه هستید، اما همه با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد. شما فقط باید خودتان را آزاد کنید و با هم تیمی های خود صحبت کنید تا آنها را بشناسید. داشتن این روابط در خارج از زمین به شما در زمین نیز کمک خواهد کرد. همه ما اینجا هستیم چون دوست داریم یک تیم باشیم و با هم باشیم، بنابراین ایجاد این دوستی ها خوب است.

در مراحل اولیه، خوشحالم که تنها نیستم زیرا من تنها بازیکن جدید تیم در این تابستان نیستم و همه ما با هم در حال وفق دادن خود با شرایط جدید هستیم. حتی در رختکن کنار هم می نشینیم زیرا رختکن بر اساس مدت زمان حضور در باشگاه مرتب شده، بنابراین من کنار لایا و آماندا هستم.

روسو و ویکی

  • در تیم ما بازیکنان جوان زیادی حضور دارند - این چه مزایا و معایبی دارد؟

این بسیار مهمه که بازیکنان جوان و تازه نفس به تیم بیایند. چه اولین قرارداد حرفه ای آنها باشد یا فقط از خانه دور شده باشند، آنها برای یادگیری به تیم آمده اند و ما نیز می توانیم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیریم.

فوتبالیست جدید در محیط جدیدی قرار دارد و در حال پیشرفته، اما همچنین بازیکنانی وجود دارند که مدت طولانی در این باشگاه هستند و می دانند که چگونه کارها پیش می رود، تاریخ باشگاه و اهمیت پوشیدن پیراهن باشگاه را می دانند. یادگیری از یکدیگر بسیار مهم است.

روسو و کونی کراس

  • تیم زنان آرسنال در فصل 2006/07 بدون شکست بود و این یک دستاورد بزرگ در فوتبال زنان است چقدر اطلاعات دارید؟

بازیکنان امروزه باید تاریخ را به رسمیت بشناسند، زیرا آن بازیکنان مسیر بازی مدرن را تعیین کردند.

ما به عنوان بازیکنان آرسنال می خواهیم تا حد امکان بازی ها و جام های بیشتری کسب کنیم، بنابراین درک فرآیند و نحوه دستیابی به آن بسیار مهمه.می توانیم از آنها یاد بگیریم.

این تیم برای رسیدن به چنین موفقیتی به سخت کوشی، فداکاری و کار تیمی زیادی نیاز داشت. آنها همچنین باید از نظر ذهنی قوی باشند تا بتوانند تحت فشار عملکرد خوبی داشته باشند.

می توانیم با پیروی از الگوی آنها و تلاش برای بهترین بودن در کاری که انجام می دهیم، از تیم زنان آرسنال 2006/07 الهام بگیریم.

  • آیا می توانید تصور کنید که یک ورزش انفرادی مانند گلف یا تنیس را به جای یک ورزش تیمی انجام دهید؟

خیر - هرگز! من در واقع زمانی که کوچکتر بودم دو و میدانی کار می کردم و قبل از هر مسابقه بسیار عصبی می شدم زیرا فشار کاملاً روی من بود. اما عالی بود و چیزهای زیادی به من آموخت، اما در عین حال، من از حمایت دیگران تغذیه می کنم.

فوتبال ورزش تیمیه و من بودن در یک تیم را دوست دارم. فکر می‌کنم داشتن گروهی از دختران در اطراف شما که هر کاری برای شما در زمین انجام می‌دهند و برعکس، واقعاً خاص است. بنابراین فکر نمی‌کنم به زودی ورزش حرفه ایم را تغییر دهم.

روسو

 

  • پشت صحنه تیم آرسنال افراد زیادی حضور دارند: کادر پزشکی، مربیان و سایرین. چقدر وقت با آنها می گذرانید و آیا به شما کمک کرده اند؟

مدت زمان حضورم در آرسنال بسیار کوتاه است و هنوز با همه افراد پشت صحنه تیم آشنا نشده ام! اما به وضوح می توان دید که تیمی پشت صحنه تیم وجود دارد و این در هر شغلی مهمه، به خصوص در ورزش حرفه ای. ما روی زمین بازی می کنیم و افرادی هستیم که همه هر هفته ما را می بینند، اما کارهای زیادی برای هر بازی انجام می شود که افراد زیادی آن را نمی بینند.
به عنوان بازیکن، ما همیشه از همه کسانی که در باشگاه نقش دارند بسیار سپاسگزاریم، زیرا بدون آنها، قطعاً به جایی که امروز هستیم نمی رسیدیم. برای اینکه یک ورزشکار بتواند در سطح بالا عملکرد خوبی داشته باشد، یک تیم کامل در پس زمینه وجود دارد، بنابراین دیدن سطح حمایت از همه افراد در آرسنال عالی بوده است.

روسو

  • خانواده شما، تیم شخصی شما هستند؟

قطعا. تا زمانی که به یاد دارم، درگیر فوتبال بودم و خانواده‌ام همیشه با من بوده‌اند. من بزرگترین طرفدار آنها هستم و آنها بزرگترین طرفدارم هستند و قطعاً بدون آنها نمی‌توانستم به چیزی که به دست آورده‌ام، دست یابم.

خانواده ام نقش بزرگی در رشد من داشتند و اکنون نیز به همه بازی هایم می آیند، که این اتفاق خیلی خوبیه. خانواده ام بخش بزرگی از من به عنوان یک شخص و به عنوان یک بازیکن هستند، و آنها در این مسیر همراهم هستند. آنها کسانی هستند که برای آنها همه این کارها را انجام می دهم، بنابراین داشتن آنها در کنارم بسیار مهم است.

  • آیا می توانید زمانی را به یاد بیاورید که هم تیمی هایتان در یک لحظه سخت پشتیبان شما بودند؟

شما می توانید از هم تیمی های خود به عنوان تکیه گاهی مطمئن استفاده کنید. فوتبال پر از فراز و نشیبه و به طور قطع افت ها بیشتر از اوج ها هستند، بنابراین فکر می کنم باید در طول بالا و پایین شدن تا حد امکان آرامش خود را حفظ کنید. مهمه که هرگز زیاد از حد خوشحال یا ناراحت نشوید زیرا شرایط تغییر می کند، بازی ها خیلی سریع پشت سر هم می آیند و یک فصل قبل از اینکه متوجه شوید به پایان می رسد. بنابراین شما هرگز نمی خواهید لحظه ای را از دست بدهید.

در ورزش های تیمی، ما از همدیگر حمایت می کنیم، چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد. این چیزی است که ورزش های تیمی را خاص می کند.

حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت بود اما باید به جلو نگاه کنیم. در فوتبال و زندگی به طور کلی نمی توان به عقب نگاه کرد. ما از این تجربه درس می گیریم قبل از اینکه با هم متحد شویم، تمرکز خود را دوباره به دست آوریم و به جلو حرکت کنیم.

تیم بانوان آرسنال
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۱۹ ۱۲:۰۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰