loading
در حال بررسی درخواست شما
مک کیب: کاپیتانی؟ فوق العادس
مک کیب: کاپیتانی؟ فوق العادس

مک کیب: کاپیتانی؟ فوق العادس

کیتی مک‌کیب درباره افتخار بازوبند کاپیتانی تیم صحبت کرده است، زیرا او تیم ما را در لیگ برتر زنان به پیروزی دیگری مقابل اورتون رهبری کرد.

درباره عملکرد قوی در برابر اورتون…

همیشه سخت است که دور از خانه بازی کنید، به خصوص در برابر اورتون. ما نگاهی به نحوه بازی آن‌ها داشته‌ایم و آن‌ها حملات را از دفاع شروع می کنند و گاهی اوقات فوتبال خوبی بازی می‌کنند.

بنابراین، ما باید از ابتدای بازی به سازماندهی پرس حریف پرداختیم. در انتهای نیمه اول بازی، ما این کار را به خوبی انجام دادیم و از آن جایی که فشار ما موفق بود، توانستیم چند گل به ثمر برسانیم.

درباره گل از راه دور او که برتری ما را در نیمه اول دو برابر کرد…

در واقع، من عصبانی شده بودم زیرا یک کرنر بد زده بودم! توپ را گرفتم و شنیدم که جن بیتی فریاد می‌زد "شووت کن!" پس من گفتم "خب، شوت می‌کنم." خوشبختانه، توپ وارد دروازه شد.

من همیشه خوشحالم که می‌توانم به تیمم کمک کنم و گل بزنم، اما مهمترین چیز همیشه کسب سه امتیاز برای تیمم است و ما امشب این کار را انجام دادیم.

لیا والتی

در مورد اینکه چگونه پس از مصدومیت سخت لیا والتی از نظر روحی با آن کنار آمدیم…

ببینید، این واقعه بر ما تاثیر گذاشت. فکر می‌کنم که امشب با نوع تکلی که زده شد، به وضوح بر ما تأثیر گذاشت و فکر می‌کنم داور با دادن کارت قرمز به بازیکن، تصمیم درستی گرفت.

در مورد بستن بازوبند کاپیتانی …

بله، البته. می دانم که فقط برای یک دوره کوتاه است. ترجیح می دهم کیم و لیا ویلیامسون در تیم باشند. اما بله، کاپیتانی باشگاهی مانند آرسنال باعث افتخار است.

من فقط از نظر عملکرد و کارم بهترین عملکرد را انجام می دهم. بله، کاپیتانی باشگاه یک امتیاز مطلق است و امیدوارم بتوانیم این فصل را تا جایی که ممکن است بالاتر ببریم و با اوج به پایان برسانیم.

مک کیب

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۲۸ ۱۲:۰۷
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰