loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌نمایش: تقابل آرسنال و اورتون در لیگ سوپر زنان
پیش‌نمایش: تقابل آرسنال و اورتون در لیگ سوپر زنان

پیش‌نمایش: تقابل آرسنال و اورتون در لیگ سوپر زنان

تیم فوتبال زنان آرسنال برای یک بازی دیگر از لیگ سوپر زنان بارکلیز آماده می‌شود و این‌بار در ورزشگاه امارات به مصاف اورتون خواهد رفت. توپچی‌ها تا اینجای لیگ بدون شکست بوده‌اند، در حالی که اورتون هنوز نتوانسته است در دو بازی ابتدایی خود امتیازی کسب کند. این دیدار ساعت دو بعدازظهر به وقت بریتانیا آغاز خواهد شد.

  • **نتایج قبلی**

در فصل گذشته، آرسنال در دیدار خانگی با گل‌های کیتلین فورد و بث مید، ۲-۱ اورتون را شکست داد. با این حال، در بازی برگشت، اورتون موفق شد بعد از یازده سال اولین امتیاز خود را مقابل آرسنال به دست بیاورد؛ آلیسیا روسو گل اول را برای آرسنال به ثمر رساند، اما اورتون با گل دیرهنگام ایزی هابسون در دقیقه ۹۵، بازی را به تساوی کشاند.

  • **حریف**

تیم زنان اورتون

اورتون علی‌رغم عملکردی سرسختانه در برابر منچستر یونایتد، همچنان به دنبال اولین امتیاز و اولین گل خود در فصل ۲۰۲۴/۲۵ است. هفته گذشته آن‌ها تنها با اختلافی اندک به منچستر یونایتد باختند، بعد از اینکه در هفته اول با شکست مقابل برایتون شوکه شدند. 

اورتون همچنین با بدشانسی‌های پزشکی زیادی در ابتدای فصل مواجه شده است. اینما گابارو، خرید تابستانی اورتون، در نیمه اول بازی مقابل منچستر یونایتد مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد، درست مثل اورورا گالی که در بازی افتتاحیه مقابل برایتون از ناحیه ACL آسیب دید.

این فصل سوم برای برایان سورنسن روی نیمکت اورتون است و تیم او با این شرایط سخت، به شدت به دنبال بازگشت به مسیر موفقیت است.

  • **آمار و ارقام**

- آرسنال در تمامی ۱۰ بازی خانگی خود مقابل اورتون در لیگ سوپر زنان پیروز شده است. هیچ تیمی در تاریخ لیگ سوپر زنان چنین رکوردی در مقابل یک حریف نداشته است.
- اورتون از آگوست ۲۰۱۳ تا ژانویه ۲۰۲۴ در ۱۶ بازی پیاپی مقابل آرسنال شکست خورد. اما در بازی اخیر خود با تساوی ۱-۱ این طلسم را شکست.
- اگر آرسنال در این دیدار بازنده نباشد، برای شش فصل از هفت فصل اخیر، آغاز بدون شکست در سه بازی ابتدایی لیگ خواهد داشت.
- اگر اورتون ببازد، به اولین تیمی در لیگ سوپر زنان تبدیل خواهد شد که ۱۰۰ شکست در لیگ تجربه کرده است.
- یوناس ایدوال، سرمربی آرسنال، در ۴۹ بازی از ۶۸ بازی خود به عنوان سرمربی پیروز شده است و در صورت پیروزی مقابل اورتون، دومین مربی‌ای خواهد شد که در سریع‌ترین زمان به ۵۰ پیروزی در لیگ سوپر زنان دست یافته است.
- فریدا مانوم در هر دو بازی آرسنال در این فصل اولین گل را به ثمر رسانده است. اگر او این بار هم گلزنی کند، به اولین بازیکن آرسنال تبدیل خواهد شد که در سه بازی پیاپی اولین گل تیم را به ثمر رسانده است.
- کیتلین فورد در ۷ بازی مقابل اورتون در لیگ سوپر زنان، ۵ گل به ثمر رسانده است. تنها تیمی که او بیشتر مقابلشان گلزنی کرده است، تاتنهام است.

فریدا مانوم

  • **صحبت‌های مربیان**

یوناس ایدوال درباره بازی می‌گوید: «شما تیم و بازیکنان من را می‌شناسید. ما آن تیمی نیستیم که در برابر شرایط سخت تسلیم شویم. بیشتر از همیشه تلاش خواهیم کرد و از آن انرژی برای بهبود عملکردمان استفاده می‌کنیم. لیگ سوپر زنان هر سال سخت‌تر می‌شود و همین موضوع جذابیت این رقابت‌ها را دوچندان کرده است.»

برایان سورنسن نیز درباره آرسنال گفت: «آرسنال تیمی بسیار خوب و سازمان‌یافته است که بازیکنان با استعدادی در اختیار دارد. بازی در ورزشگاه امارات یکی از سخت‌ترین چالش‌هاست، اما ما همیشه برای برد و کسب امتیاز وارد زمین می‌شویم و هدفمان دفاع ۹۰ دقیقه‌ای نخواهد بود. این هویت تیم ما نیست.»

  • **وضعیت تیم**

پس از بازگشت لئا ویلیامسون و استف کتلی به تمرینات تیمی، احتمال حضور این دو بازیکن در لیست تیم وجود دارد. لینا هورتیگ هم در تمرینات شرکت کرده است، اما ایدوال درباره وضعیت آمادگی او اطلاعاتی ارائه نکرد. از سوی دیگر، لورا وینروثر به دلیل مصدومیتی جزئی که در گرم کردن پیش از بازی قبلی به دست آورد، از ترکیب تیم خارج خواهد بود.

**داوران مسابقه**
داور: استیسی پیرسون  
کمک داوران: ایزابل چپلین و آناستاسیا ولوشچوک  
داور چهارم: ایمی فرن

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۱۵ ۱۱:۰۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰