loading
در حال بررسی درخواست شما
کاپیتان کیم لیتل قرارداد خود را تمدید کرد
کاپیتان کیم لیتل قرارداد خود را تمدید کرد

کاپیتان کیم لیتل قرارداد خود را تمدید کرد

ما خوشحالیم که اعلام کنیم کیم لیتل قرارداد جدیدی با ما امضا کرده است.

کیم اولین بار در سال 2008 به آرسنال پیوست و از آن زمان تاکنون 290 بازی برای ما طی دو دوره حضور در شمال لندن انجام داده است و در این روند 164 گل به ثمر رسانده است.

کاپیتان ما در جدول بیشترین بازی های تیم بانوان آرسنال در رده هفتم قرار دارد و بیش از هر بازیکن دیگری در تیم فعلی ما برای آرسنال بازی کرده است.

کیم در طول مدت حضورش در آرسنال، علاوه بر سه جام حذفی و پنج جام اتحادیه، شش عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است، آخرین قهرمانی در این فصل بود که ما را به پیروزی 3-1 مقابل چلسی در 5 مارس رساند.

کیم در فهرست جوایز سال جدید 2023 جایزه MBE را برای خدمات به فوتبال دریافت کرد.

کاپیتان کیم گفت : " از امضای قرارداد جدیدم با آرسنال خوشحالم. به سن 17 سالگی فکر می کنم که عضو تیم شدم و به پیشرفتی که با هم داشته ایم بسیار افتخار می کنم."

"آرسنال بخش مهمی از زندگی من بوده و با گذشت زمان این باشگاه به خانه من تبدیل شد. این یک امتیاز است که کاپیتان آرسنال باشم و من هنوز آنقدر انگیزه دارم که این باشگاه را به جلو ببرم و بخشی از موفقیت آن باشم. "

یوناس ایدوال، سرمربی تیم افزود: "کیم بازیکنی در سطح جهانی و یک حرفه ای واقعی است. سهم او در اینجا طی سال‌های متمادی فوق‌العاده بوده است و ما بسیار خوشحالیم که او برای سال‌های آینده به کاپیتانی از آرسنال ادامه خواهد داد."

"در داخل و خارج از زمین، کیم بخش مهمی از دستاوردهای ما در باشگاه فوتبال آرسنال است، بنابراین همه ما از این خبر خوشحالیم."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۹ ۱۲:۵۵
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰