loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی شمال لندن
کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی شمال لندن

کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی شمال لندن

بانوان آرسنال با امیدهای فراوان و جمعیت پرشور برای دربی شمال لندن آماده می شوند

پیش از دربی مورد انتظار شمال لندن مقابل تاتنهام هاتسپر، یوناس ایدوال، سرمربی بانوان آرسنال، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در مورد مصدومیت بازیکنان، رویکرد تیم به مسابقه و حمایت فوق العاده هواداران در ورزشگاه امارات صحبت کرد.

  • آخرین وضعیت مصدومان:

در حالی که انتظار می رود لیا ویلیامسون و ویکتوریا پلووا برای بازی روز یکشنبه در دسترس باشند، تیم بازیکنان کلیدی مانند میدما نیاز به جراحی جزئی زانو دارد و لینا هورتینگ که زمان بازگشتش نامشخص است، در اختیار نخواهد داشت. ایدوال همچنین تایید کرد که کیتی‌مکیب روند بهبودی را طی می‌کند و ممکن است برای بازی آماده شود.

  • تکیه بر موفقیت در امارات:

با باقی ماندن تعداد اندکی بلیط برای بازی، ایدوال از افزایش مداوم حضور تماشاگران در ورزشگاه امارات ابراز خرسندی کرد. او بر تعهد باشگاه برای ایجاد یک فرهنگ قوی و پایدار برای فوتبال بانوان تاکید کرد و گفت که تیم به دنبال ارائه عملکردی درخور حمایت فوق العاده هواداران است.

  • رویارویی با تاتنهام سرسخت:

ایدوال با اذعان به بهبود عملکرد تاتنهام در این فصل، بر ماهیت رقابتی لیگ و قدرت تاریخی رقیب شمال لندن تاکید کرد. او بر اهمیت استفاده از لحظات آشفتگی اسپرز و تبدیل توپ‌های برگشتی به گل تاکید کرد.

  • عمق ترکیب و بازی های ملی:

با وجود چالش های ناشی از در دسترس نبودن بازیکنان پس از تعطیلات بازی های ملی، ایدوال به عمق ترکیب تیم خود و توانایی آنها برای مقابله با شرایط دشوار ابراز اطمینان کرد. او بر اهمیت تمرکز بر راه حل به جای بهانه جویی و همچنین سازماندهی و انعطاف پذیری ایجاد شده در تیم تاکید کرد.

  • ایجاد دژ در امارات:

ایدوال بر اهمیت استفاده از تماشاگران پرشور خانگی برای ایجاد فضایی قدرتمند در ورزشگاه امارات تاکید کرد. او معتقد است که تیم و هواداران می توانند با هم کار کنند تا این ورزشگاه را به مکانی ناخوشایند برای تیم های مهمان تبدیل کنند.

  • مسیر آرسنال:

هنگامی که از ایدوال در مورد موفقیت باشگاه در جذب تماشاگران زیاد سوال شد، او این موفقیت را به سرمایه گذاری کلی باشگاه در فوتبال بانوان و ارتباط قوی با جامعه محلی نسبت داد. او اذعان کرد که هر باشگاه باید راه منحصر به فرد خود را برای ایجاد شور و حمایت برای تیم بانوان پیدا کند.

با ترکیبی از خوش بینی و عملگرایی، اظهارات قبل از بازی ایدوال تصویری از تیمی را ترسیم می کند که آماده است برای این رویداد بزرگ آماده و عملکردی را ارائه دهد که شایسته دربی شمال لندن و حمایت فوق العاده هواداران در ورزشگاه امارات باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۸:۲۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰