loading
در حال بررسی درخواست شما
کیتلین فورد قرارداد جدیدی را امضا کرد.
کیتلین فورد قرارداد جدیدی را امضا کرد.

کیتلین فورد قرارداد جدیدی را امضا کرد.

کیتلین در سال ۲۰۲۰ از تیم پورتلند تورنز آمریکا به تیم ما پیوست و در فوریه ۲۰۲۰ در جام حذفی مقابل تیم لوئیس در اولین بازی خود برای آرسنال حضور یافت و با گلزنی در پیروزی ۲-۰ تیم ما نقش مهمی را ایفا کرد.

از آن زمان به بعد، این مهاجم ۲۸ ساله استرالیایی، در ۹۴ بازی رسمی تیم ما حضور یافته و ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

در فصل ۲۰۲۲/۲۳، کیتلین در ۳۳ بازی حضور داشت و ۱۱ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد. او در اکتبر ۲۰۲۲ در مسابقه‌ای از لیگ قهرمانان زنان اروپا، در پیروزی برابر لیون که با نتیجه ۵-۱ به پایان رسید، دو گل به ثمر رساند. همچنین در مارس ۲۰۲۳ در دیدار برابر تاتنهام نیز، در پیروزی ۵-۱ تیم ما، دو گل به ثمر رساند.

در سطح بین‌المللی، کیتلین در سه دورهٔ جام جهانی فیفا در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ به عنوان عضو تیم ملی استرالیا حضور داشته است و همچنین در المپیک سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ به تیم ملی استرالیا کمک کرده است. او در آوریل ۲۰۲۲ به رکورد صد بازی برای تیم ملی استرالیا رسید.

کیتلین می گوید: "من خیلی خوشحالم که قراردادم را در آرسنال تمدید کردم"
"احساس می‌کنم با حضور در این محیط، در حال رشد و پیشرفت هستم؛ بنابراین نمی‌خواهم اینجا را ترک کنم. می‌خواهم بهتر بشوم و به تیم کمک کنم؛ از آن لذت می‌برم که هر روز برای تمرین بیرون می‌روم و می‌خواهم به جلو حرکت کنم و کاملا از بازیکنانی که در کنارم هستند، الهام گرفته‌ام. به نظر می‌رسد آرسنال جایی است که باید باشم."

سرمربی یوناس ایدوال نیز افزود: "کیتلین بخشی از مهم تیم ماست، بنابراین خبر تمدید قراردادش خیلی خوشحال‌کننده است. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و در زمان حضور من در اینجا با کیفیت بالایی بازی کرده است و گل‌های مهمی را به ثمر رسانده است. همیشه در بزرگترین رقابت‌ها کار خود را به خوبی انجام داده است."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۱۹ ۱۱:۵۱
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰