loading
در حال بررسی درخواست شما
کیرا کوونی کراس به آرسنال پیوست
کیرا کوونی کراس به آرسنال پیوست

کیرا کوونی کراس به آرسنال پیوست

ما از امضای قرارداد با کیرا کوونی کراس به طور دائم خوشحالیم.

این هافبک ملی پوش 21 ساله استرالیایی از هاماربی سوئد به ما می‌پیوندد و پیراهن شماره 32 را خواهد پوشید.

کیرا 15 فوریه 2002 در هرستون استرالیا متولد شد و کار حرفه ای خود را در ملبورن ویکتوریا آغاز کرد، جایی که در سن 15 سالگی اولین بازی حرفه ای خود را انجام داد.

کیرا در دو دوره حضور در این باشگاه، 44 بازی برای ملبورن ویکتوریا انجام داد، کراس از سال 2017 تا 2018 و سپس از سال 2019 تا 2020 برای ملبورن ویکتوری بازی کرد. در سال 2019، او برای یک فصل به وسترن سیدنی واندررز پیوست. سپس، از سال 2021 تا 2022، دوباره به ملبورن ویکتوری بازگشت. او با ملبورن ویکتوریا در فصل های 2020/21 و 2021/22 قهرمان لیگ استرالیا شد.

در سال 2022، او به تیم هاماربی در سوئد پیوست، در مرحله 30 بازی برای این باشگاه انجام داد و به تیم کمک کرد تا جام قهرمانی سوئد را در فصل 2022/23 به دست آورد.

در سطح بین المللی، کیرا در ژوئن 2021 مقابل دانمارک برای استرالیا بازی کرد و اکنون 39 بازی ملی برای کشورش انجام داده است. او نقش مهمی در راهیابی استرالیا به نیمه نهایی جام جهانی زنان فیفا 2023 داشت و در همه هفت بازی تیم ملی استرالیا (ماتیلدها) به عنوان بازیکن ثابت حضور داشت و میزبان در این مسابقات در خانه به مقام چهارم رسید.

کیرا گفت: "بسیار هیجان زده هستم که به این باشگاه می پیوندم. وقتی از علاقه آرسنال مطلع شدم، احساس درستی داشتم. من واقعاً مشتاقم که در اولین بازی این فصل در استادیوم امارات در مقابل تماشاگران، از فضای آنجا لذت ببرم. نمی توانم صبر کنم تا کارم را شروع کنم و به کمک کنم تا با هم کاری بزرگ انجام دهیم."

سرمربی تیم یوناس ایدوال گفت: "کیرا یکی از بهترین بازیکنان جوان فوتبال جهان است و ما خوشحالیم که او را به آرسنال آوردیم. توانایی پاسکاری و حرکات انفجاریش به او این امکان را می دهد که بازی ها را به شیوه ای که شما به ندرت از یک بازیکن جوان می بینید، تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین ما به طور قاطع معتقدیم هم برای این فصل و چه در آینده که او یک خرید عالی برای خط میانی ما خواهد بود."


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۴ ۰۹:۳۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰