loading
در حال بررسی درخواست شما
گل ایلست سوئد را به نیمه نهایی فرستاد
گل ایلست سوئد را به نیمه نهایی فرستاد

گل ایلست سوئد را به نیمه نهایی فرستاد

جام جهانی 2023 زنان با درخشش بازیکن جدید ما آماندا ایلست ادامه یافت. در یک بازی مهم بین ژاپن و سوئد، آماندا با حضور به موثر در محوطه جریمه حریف ژاپن را تنبیه کرد.

مدافع مرکزی جدید ما، آماندا ایلست چهارمین گل خود را در این مسابقات به ثمر رساند تا سه بازیکن سوئدی ما به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند.

پیروزی 2-1 سوئد مقابل ژاپن به این معنی است که قهرمان امسال نامی جدید خواهد بود، زیرا همه قهرمانان قبلی (آمریکا، آلمان، ژاپن و نروژ) از مسابقات حذف شدند.

ژاپن با سه برد پیاپی در مرحله گروهی و حذف نروژ در مرحله یک‌هشتم نهایی، بهترین فرم ممکن را داشت. 

اما تیم سوئد به رهبری پیتر گرهاردسون برای این بازی بزرگ آماده شد. استینا بلکستنیوس از همان ابتدا فشار خوبی آورد و نزدیک بود گلزنی کند.

سوئد در واپسین لحظات نیمه اول به گل رسید. کوزواره اصلانی ضربه آزادی را به عمق محوطه جریمه فرستاد و ژاپنی‌ها نتوانستند توپ را دور کنند. ایلست در شش قدم حاضر بود و با ضربه‌ای قوی چهارمین گلش را به ثمر رساند.

جام جهانی زنان سوئد ژاپن

سوئدی‌ها کنترل بازی را در دست داشتند و پنالتی فیلیپا آنگلدال بازیکن من سیتی در نیمه دوم نتیجه را به 2-0 رساند. اما دراماتیک‌ترین لحظات در پایان بازی رخ داد. ژاپنی‌ها پنالتی جنجالی گرفتند که ریکو اوئکی نتوانست توپ را گل کند.

ژاپن همچنان به دنبال بازگشت به بازی بود و ضربه آزاد آئوبا فوجینو به تیر دروازه خورد و نزدیک بود با برخورد به موسوویچ گل شود اما با خوش شانسی سوئدی ها توپ گل نشد و نتیجه 2-0 ماند.

تیم ایکدا در دقیقه 87 با گل هونوکا هایاشی بازیکن وست‌هام به یک گل رسید اما با وجود 10 دقیقه وقت اضافه، سوئدی‌ها دفاع محکمی کردند و به نیمه نهایی راه یافتند تا با اسپانیا بازی کنند.

جام جهانی زنان سوئد ژاپن
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۱ ۱۱:۱۲
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰