loading
در حال بررسی درخواست شما
  دن گاسپار: ایران تیم رمزآلود گروه است
  دن گاسپار: ایران تیم رمزآلود گروه است

دن گاسپار: ایران تیم رمزآلود گروه است



  دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره میزان سلامتی بازیکنان تیم ملی گفت: ما هیچ مشکلی از نظر سلامتی نداریم و خیلی خوشحالم که شرایط فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم. مطمئن باشید که برای ایران افتخار می‌آفرینیم و شاید بازیکنان ما برای حریفان سورپرایز داشته باشند.

در ادامه یک خبرنگار از مربی تیم ملی پرسید که آیا برای انتخاب دروازه‌بان اول تیم ملی به جمع‌بندی رسیده است یا خیر؟ او پاسخ داد: ما سه دروازه‌بان فوق‌العاده داریم که همه نمایندگان فوتبال ایران هستند. ما به هر سه اطمینان کامل داریم و مطمئن هستیم که هر کس انتخاب شود به بهترین شکل از دروازه ایران دفاع می‌کند. دروازه‌بان اول تیم ملی روز دوشنبه 16 ژوئن انتخاب می‌شود.

گاسپار نیز در پاسخ به سوالی مبنی بر این که کی‌روش بیشتر روی مسائل تاکتیکی تیم تمرکز داشته یا مسائل روانی، گفت: من هیچ صحبتی راجع به این مسائل نمی‌کنم.

در ادامه خبرنگار آسوشیتدپرس پرسید که همه شما از افتخارآفرینی صحبت می‌کنید. چه نتیجه‌ای باید رقم بخورد که برای شما افتخار محسوب شود؟ او همچنین سوالی درباره بازی با نیجریه پرسید.

دن گاسپار گفت: موفقیت این است که بتوانید به بهترین شکل از ابزارهایتان استفاده کنید. راجع به نتیجه نمی‌شود ضمانت کرد اما من تضمین می‌کنم که بازیکنان ما با روحیه بالا و جنگندگی به هدف می‌رسند. برابر نیجریه هم مثل هر تورنمنت دیگری بازی اول خیلی مهم است اما تک تک بازی‌ها به اندازه خود اهمیت دارند.

در ادامه از گاسپار پرسیده شد که حالا که نمی‌تواند نتیجه را پیش‌بینی کند بگوید چه نتیجه‌ای او را راضی می‌کند. گاسپار پاسخ داد: از بین کشورهایی که در مرحله مقدماتی حضور داشتند توانستیم صعود کنیم و اکنون جزو 32 تیم برتر دنیا هستیم. احتمالا ناشناخته‌ترین تیم جام هستیم و می‌توانم بگویم تیم ما تیم رمزآلود این گروه است.

وی ادامه داد: می‌توانیم این را ضمانت کنیم که بعد از بازی با نیجریه فوتبال دنیا به ایران احترام خواهد گذاشت. سه امتیاز برای ما عالی است و ما به دنبال کسب این سه امتیاز هستیم.

در ادامه خبرنگاری از گاسپار پرسید که کی‌روش گفته اگر تا پیش از بازی با نیجریه قراردادش تمدید نشود، دیگر با ایران ادامه نمی‌دهد. آن خبرنگار از گاسپار خواست که با توجه به نزدیکی‌اش به کی‌روش نظرش را در این باره بگوید. مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در پاسخ گفت: من هیچ نظری راجع به این سوال ندارم.

در ادامه از گاسپار پرسیده شد که چقدر از نیجریه شناخت دارد. او پاسخ داد: احترام زیادی برای نیجریه و تیم‌های باشگاهی بازیکنان نیجریه داریم. آن‌ها بازیکنان تکنیکی و خوبی هستند. در حرکات انفجاری و قدرتی عالی عمل می‌کنند. مطمئنا برای آن‌ها احترام قائلیم اما برنامه خوبی برای این بازی داریم.

وی در پایان گفت: کی‌روش از ابتدای حضور در ایران فلسفه اصلی‌اش این بوده که تیم بالاتر از هر بازیکن است و ما سعی کرده‌ایم که از نظر تیمی خوب باشیم. نیجریه با بازیکنانی که دارد نشان داده که می‌تواند برای هر لحظه راهکاری داشته باشد و در نتیجه باید در تک تک لحظات هوشیار باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۳/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار جام جهانی 2014
منبع : Isna.ir
بازدید: ۵۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰