loading
در حال بررسی درخواست شما
کاستاریکای کمپل به هشت تیم پایانی راه یافت
کاستاریکای کمپل به هشت تیم پایانی راه یافت

کاستاریکای کمپل به هشت تیم پایانی راه یافت

جوئل کمپل به طور کامل بازی کرد و یک گل پنالتی را به ثمر رسانید در حالیکه کاستاریکا بعد از برد 5-3 در ضربات پنالتی در مقابل یونان برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافت.

ضربه برایان روئیز در دقیقه 52 کاستاریکا را در زمان معمول پیش انداخت اما بازی در دقیقه 66 به هیجان .خود رسید، زمانی که اسکار دوارت به دلیل کارت زرد دوم اخراج شد

کمپل که تمام بازی های تورنمنت را تا کنون از ابتدا شروع کرده است، عملکرد خوب و شاداب دیگری را در حمله ایفا کرد،نشان دادن بازی موثر و قوی در بخش های پایانی در حالیکه کاستاریکا به شدت سعی در دفاع از گل زده حودشان داشتند.


اما در دقیقه 90، سکراتیس پاپاستاتپولس کار را به تساوی کشاند تا پس از این که کایلر ناواس شوت تئوفانیس گکاس را از فاصله ای نزدیک دفع کرد، بازی به وقت اضافه کشیده شود.



یونان اکثر وقت اضافه را کنترل کرد و دو موقعیت عالی را برای به ثمر رساندن گل پیروزی از دست داد. شوت لازاروس کریستودولوپلوس به خوبی توسط ناواس برگشت داده شد، همچنین پس از آن نیز در ثانیه های پایانی با پاهایش مانع کاستاس میتروگلو شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

سلسو برگس و میتروگلو هر دو، ضربات پنالتی اول خود را گل کردند. روئیز و کریستودولوپولس نیز در ادامه ضرباتشان گل شد. قبل از این که جوئل کمپل گل چهارم کاستاریکا را به ثمر برساند، جیانکارلو گنزالز و جوزه هلباس نتیجه را 3-3 کردند. سپس ناواس با یک واکنش عالی ضربه گکاس را دفع کرد و در نهایت مایکل اومانا پنالتی خود را گل کرد تا تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی در برابر هلند برساند. 



Arsenal.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۴/۹
به قلم Ali Jannati
دسته‌بندی: اخبار جام جهانی 2014
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۶۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰