loading
در حال بررسی درخواست شما
چک: وقتی خوب هستم، باید بازی کنم
چک: وقتی خوب هستم، باید بازی کنم

چک: وقتی خوب هستم، باید بازی کنم

دروازه بان آرسنال پتر چک  از سیاست های آرسن ونگر در مورد استفاده از دروازه بان پشتیبان ناراضی است و سیستم چرخشی تیم سابقش چلسی را ترجیح می دهد.چک سال ۲۰۱۵ از چلسی به آرسنال پیوست و دروازه بان اول آرسنال است و ونگر از او در لیگ برتر استفاده می کند و در لیگ اروپا و دیگر رقابت های داخلی از اوسپینا استفاده می کند. ونگر گفته است این سیستم منظم لازم است تا دو دروازه‌بان با کیفیت در باشگاه نگه داشته شوند. اما پیترچک شرایط بازی در چلسی را به سیستم چرخشی آرسن ونگر در آرسنال ترجیح می دهد.

پتر چک بعد از بازی برای چلسی مقابل لستر سیتی در جام حذفی گفت:"این همیشه در مورد بازی کردن در یک یا دو تورنمونت نبوده است، هر بازی همین طور بوده است. اگر شما بازی خوبی کردید و به استراحت نیاز ندارید، سرمربی تصمیم می گیرد چه کسی را به عنوان دروازه بان شماره ۱ برای  رقابت های جام حذفی انتخاب کند.  من از این مسئله لذت می برم زیرا من این مسابقات [جام حذفی] را دوست دارم، بازی کردن در جام حذفی کمی بیشتر از بقیه رقابت ها سرعتی و خاص است. اما شما باید به سرمربی احترام بگذارید. می توانید نظرتان را به او بگویید اما تصمیم آخر با اوست."

چک 4 بار موفق شده است که با چلسی جام حذفی را فتح بکند، با این حال، او در پیروزی فصل پیش آرسنال در مقابل‌ چلسی در فینال جام حذفی و همان طور فینال لیگ کاپ ماه گذشته در مقابل منچستر سیتی بر روی نیمکت بود. اوسپینا کسی بود که در هر دو بازی ذکر شده برای آرسنال در ترکیب حضور داشت و بازی کرد و همچنین در لیگ اروپا هم دروازه بان فیکس است. چک همچنين نشان داده است که از آینده ونگر در باشگاه و برکناری او نگران است و  با مطرح کردن این مسئله نشان داده است که روی عوض کردن راه او دیگر بازیکنان تاثیر دارد.

او در مورد این موضوع گفت:"این نظر شخصی است، بعضی از بازیکنان احتمالا بیشتر خواهان [بعد از رفتن ونگر] خروج از باشگاه باشند. باید بگویم من فقط بر روی آنچه می توانم انجام دهم تمرکز کنم، که یا بازی کردن است یا آماده سازی هر روز است. گمانه زنی و فکر کردن در مورد اینکه چه مربی به تیم بیاید یا برود، می تواند روی عملکرد شما تاثیر بگذارد و این به شما کمکی نخواهد کرد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Espn
بازدید: ۹۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰