loading
در حال بررسی درخواست شما
پایان راه آرسن ونگر ؟
پایان راه آرسن ونگر ؟

پایان راه آرسن ونگر ؟

خبرنگار بخش ورزشی بی بی سی، کریس ساتون می گوید:" آرسنال در آستانه اخراج آرسن ونگر قرار دارد."

در تابستان سال گذشته، ونگر با باشگاه آرسنال قرارداد دو ساله امضا کرد و او اکنون یک فصل دیگر با باشگاه آرسنال قرارداد دارد، اما پس از یک فصل ناموفق دیگر و عملکرد ضعیف در لیگ برتر، امکان اخراج آرسن ونگر وجود دارد.توپچی ها اکنون از تاپ فور 13 امتیاز فاصله دارند و قهرمانی لیگ اروپا تنها امید آنها برای حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان می باشد. هواداران تیم هم ناراحتی خود از وضعیت فعلی تیم را با عدم حضور در بازی های خانگی تیم در ورزشگاه امارات و پر نکردن ظرفیت ورزشگاه در هر بازی نشان دادند.ساتون معتقد است که بدنبال حضور کم هواداران طی بازی های خانگی این فصل تیم که در نهایت می تواند به یک مسئله مالی بزرگ تبدیل شود، هیئت مدیره ممکن است به دنبال گزینه هایی برای جایگزینی ونگر باشد.

ساتون به رادیو 5 بی بی سی گفت:" آیا این نقطه ی پایان است؟واقعیت این است که از بازی های تیم روز به روز کمتر استقبال می شود، من در بازی با واتفورد به آنجا رفتم، هوادار زیادی در ورزشگاه نبود... اگر شما مالک جایی باشید و ما در مورد یک فعالیت پول ساز صحبت  کنیم، آنها وضعیت کنونی را نگاه می کنند و می گویند ما چگونه می توانیم دوباره ورزشگاه را پر از هوادار مشتاق کنیم؟ صبر هواداران آرسنال به سر رسیده است، آنها به دنبال یک تغییر بزرگ هستند."

بعد از باخت باور نکردنی 2-1 آرسنال مقابل نیوکاسل، در یکشنبه هفته آینده توپچی ها در ورزشگاه امارات به مصاف وستهام خواهند رفت.در هفته آینده، همچنین توپچی ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید بروند، آنها به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه فصل بعدی لیگ قهرمانان هستند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۹۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰