loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد بازیکنان قرضی : ۳ تا ۵ آوریل
عملکرد بازیکنان قرضی : ۳ تا ۵ آوریل

عملکرد بازیکنان قرضی : ۳ تا ۵ آوریل

 

لوکاس پودولسکی ، شنبه 4 آوریل ، اینترمیلان 1-1 پارما

 

لوکاس پودولسکی 76 دقیقه در تساوی 1-1 برابر پارما حضور داشت. فردی گوارین در ابتدا میزبان را پیش انداخت اما اندی لیلا در دقایق پایانی نیمه ی اول بازی را مساوی کرد تا دو تیم امتیاز ها را تقسیم کنند.

 

کارل جنکینسون ، شنبه 4 آوریل ، لسترسیتی 2-1 وست هام یونایتد

 

کارل در شکست برابر لستر به طور کامل بازی کرد. استبان کامبیاسو لستر را پیش انداخت اما چیخو کویاته بازی را مساوی کرد. اندی کینگ در دقیقه ی 86 گلی را به ثمر رساند تا سه امتیاز این بازی برای لستر باشد.

 

جوئل کمپل ، یکشنبه 5 آوریل ، والنسیا 0-0 ویارئال

 

جوئل کمپل 64 دقیقه در تساوی بدون گل مقابل والنسیا بازی کرد. ویارئال در شش بازی اخیر در تمام رقابت هاپیروز نشده است.

 

ولینگتون ، شنبه 4 آوریل ، آلمریا 1-4 لوانته


ولینگتون در باخت 4-1 مقابل لوانته 90 دقیقه بازی کرد. دیوید بارال 2 بار گلزنب کرد و کاسادسوس گل دیگری را به ثمر رساند. مدافع چپ آلمریا ، سباستین دوباریر از بازی اخراج شد و تومر حامد از روی نقطه ی پنالتی گلی را برای آلمریا برگرداند اما بارال روی پاس کاسادسوس گل چهارم را به ثمر رساند تا هت تریک خود را کامل کند.

 

ریو مییاییچی ، شنبه 4 آوریل ، توئنته 0-5 پی اس وی

 

ریو در این شکت 90 دقیقه بازی کرد. لوک دی یونگ ، جفری بروما و جورجینیو واینالدوم در نیمه ی اول مهمان را با سه گل پیش انداختند و در نیمه ی دوم ممفیس دیپای دو گل را به ثمر رساند تا شکست فاجعه باری برای توئنته رقم بخورد.
 

چوبا آکپوم ، جمعه 3 آوریل ، ناتینگهام فارست 1-2 ولورهمپتون واندررز


چوبا آکپوم در اولین بازی برای ناتینگهام ، 90 دقیقه در میدان بود. بازیکن سابق آرسنال ، بنیک آفوبه ولورهمپتون را پیش انداخت و باکاری ساخو از روی نقطه ی پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. دکستر بلکستوک در دقیقه ی 94 یکی از گل ها را جبران کرد اما در نهایت ولوز 3 امتیاز بازی را به دست آورد.

 

جان تورال ، جمعه 3 آوریل ، فولهام 1-4 برنتفورد

 

تورال در برد 4-1 برنتفورد مقابل فولهام به میدان نرفت. استوارت دالاس دو گل را به ثمر رساند تا مهمان را با دو گل پیش بیندازد. روز مککورماک یکی از گل ها را جبران کرد اما آلن جاج و خوتا پلتیرو دو گل دیگر به ثمر رساندند تا بردی پر گل برای برنتفورد به دست آید.

 

سمی آجایی ، شنبه 4 آوریل ، ردینگ 1-1 کاردیف سیتی

 

سمی آجایی در تساوی کاردیف به میدان نرفت. پاول پوگربنیاک ردینگ را پیش انداخت اما کونور مک آلنی در دقیقه ی 90 بازی را مساوی کرد تا امتیاز ها تقسیم شود.

 

جک جب ، جمعه 3 آوریل ، استیوینیج 2-2 ترانمیر رورز


جک جب در تساوی استیوینیج 66 دقیقه بازی کرد. بیرا دمبله در ابتدا میزبان را پیش انداخت اما جنیسون مایری ویلیامز قبل از پایان نیمه ی اول بازی را مساوی کرد. کیوده اوده جایی ترانمیر را پیش انداخت اما چارلی لی در دقیقه ی 78 گلی را به ثمر رساند تا سهم استیوینیج از این بازی یک امتیاز باشد

 

جاش ویکرس ، شنبه 4 آوریل ، استبورن بورو 1-0 کنکورد رینجرس

 

جاش ویکرس در شکست برابر استبورن ، در تمام بازی در میدان بود. ریچار پاکوته در دقیقه ی 10 گل پیروزی بخش استبورن بورو را به ثمر رساند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۷
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: آکادمی آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰