loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد بازیکنان قرضی: ۲۵ و ۲٦ آوریل
عملکرد بازیکنان قرضی: ۲۵ و ۲٦ آوریل

عملکرد بازیکنان قرضی: ۲۵ و ۲٦ آوریل

 

لوکاس پودولسکی ، شنبه 25 آوریل ، اینترمیلان 2-1 آس رم

 

لوکاس پودولسکی در 4 دقیقه ی پایانی بازی در میدان بود و گل پیروزی بخش اینتر را ساخت. هرنانس در ابتدا اینتر را پیش انداخت اما رجا ناینگولان بازی را مساوی کرد. در پایان مائورو ایکاردی پاس لوکاس پودولسکی را به گل تبدیل کرد تا سه امتیاز بازی برای اینتر میلان باشد.

 

کارل جنکینسون ، شنبه 25 آوریل ، کوینز پارک رنجرز

 

کارل جنکینسون تمام 90 دقیقه را در میدان بود و همراه با دیگر مدافعان وست هام در این بازی کلین شیت ثبت کردند. این امتیاز چکش ها را در رده ی 11 لیگ برتر باقی گذاشت.

 

یایا سانوگو ، شنبه 25 آوریل ، کریستال پالاس 0-2 هال سیتی

 

یایا سانوگو در 30 دقیقه ی پایانی این بازی به میدان رفت. دو گل دامه اندویه اولین پیروزی را در هفت بازی اخیر برای هال سیتی به ارمغان آورد.

 

جوئل کمپل ، شنبه 25 آوریل ، رئال سوسیداد 0-0 ویارئال

 

جوئل کمپل در تساوی بدون گل ویارئال مقابل سوسیداد به طور کامل بازی کرد. ویارئال در نه بازی اخیر موفق به بردن بازی ای نشده است.

 

ولینگتون ، یکشنبه 26 آوریل ، آلمریا 2-0 ایبار

 

ولینگتون در دقیقه ی 66 بازی به میدان رفت. تیوی بیفوما میزبان را پیش انداخت و ورزا از روی نقطه ی پنالتی گل دوم و پیروزی بخش آلمریا را به ثمر رساند. آلمریا ایبار را به رده ی 16 لالیگا فرستاد.

 

ریو مییاییچی ، یکشنبه 26 آوریل ، توئنته 0-2 ای زد آلکمار

 


ریو در این باخت خانگی به میدان نرفت. وسلی هوئدت و آرون یوهانسون دو گل را برای آلکمار به ثمر رساندند تا آن ها با وجود اخراج نمانیا گودلج بازی را ببرند.

 

جان تورال ، شنبه 25 آوریل ، ردینگ 0-2 برنتفورد

 


تورال در 22 دقیقه ی پایانی بازی به میدان رفت. آلان جاج میهمان را پیش انداخت و جیمز تارکوفسکی در نیمه ی دوم گل دوم برنتفورد را به ثمر رساند تا با این برد تنها 2 امتیاز تا پلی آف لیگ برتر فاصله داشته باشند.

 

چوبا آکپوم ، شنبه 25 آوریل ، ایپسویچ تاون 2-1 ناتینگهام فارست

 

آکپوم 80 دقیقه برای ناتینگهام بازی کرد. داریل مارفی میزبان را پیش انداخت و کریستوف برا به اشتباه دروازه ی خودی را باز کرد تا بازی مساوی شود. در ادامه در 7 دقیقه مانده به پایان بازی کریستوف سیرس برای ایپسویچ گلزنی کرد تا سه امتیاز بازی برای آن ها باشد.

 

سمی آجایی ، شنبه 25 آوریل ، کاردیف سیتی 3-2 بلکپول

 

آجایی در این بازی به میدان نرفت. جو میسون و اوین دویل میزبان را با دو گل پیش انداختند اما آندریا ارلاندی اختلاف را به یک گل رساند. دویل از روی نقطه ی پنالتی دوباره گلزنی کرد. در ادامه پیتر کلارک دوباره اختلاف را کاهش داد اما کاردیف از این برد خانگی محافظت کرد.

 

امیلیانو مارتینز ، شنبه 25 آوریل ، روترهام یونایتد 1-1 نوریچ سیتی

 

مارتینز 90 دقیقه ی کامل را در میدان بود. در ابتدا گری هوپر نوریچ را پیش انداخت اما جوردن باوری در دقیقه ی 86 بازی را مساوی کرد تا یک امتیاز سخت برای روترهام بدست بیاید.

 

جک جب ، شنبه 25 آوریل ، استیوینیج 1-0 کارلیسیل یونایتد

 

جک جب در دقیقه ی 93 بازی به میدان رفت. دین پرت تنها گل بازی را در دقیقه ی 47 برای استیوینیج به ثمر رساند تا رکورد شکست ناپذیری آن ها به هفت بازی افزایش پیدا کند.

 

جاش ویکرس ، شنبه 25 آوریل ، فرانبورو 0-3 کنکورد رینجرز

 


جاش ویکرس 90 دقیقه ی کامل را در این بازی به میدان رفت. الکس وودیارد میزبان را پیش انداخت و در ادامه تونی استوکس دو بار گلزنی کرد تا سه امتیاز بازی را کنکورد بدست آورد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۸
به قلم سیروان رحیمیان
دسته‌بندی: آکادمی آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰