loading
در حال بررسی درخواست شما
چهار چیزی که از بازی آرسنال مقابل وستهام دستگیرمان شد
چهار چیزی که از بازی آرسنال مقابل وستهام دستگیرمان شد

چهار چیزی که از بازی آرسنال مقابل وستهام دستگیرمان شد

عصر شنبه، اولین پیروزی آرسنال در لیگ در دوران هدایت اونای امری بدست آمد، با نتیجه ۳-۱ مقابل وستهم، در استادیوم امارات.
 
پس از گلی که مارکو آرناتووبچ به‌ثمر رساند، ناچو مونرئال بازی را به تساوی کشاند و گل به خودی عیسی دیوپ و گل دقایق پایانی دنی ولبک، پایانی بودند بر اولین پیروزی خانگی این فصل آرسنال.
 
حالا نگاهی می‌اندازیم به چهار نکته کلیدی این بازی...
 
ناچو، همان ناچوی همیشگی
فصل گذشته، ناچو مونرئال با به‌ثمر رساندن ۶ گل در ۳۹ بازی، یکی از موفق‌ترین فصل‌های دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت. این مدافع کناری اسپانیایی که در مواقع حساس گل‌های مهمی به‌ثمر رسانده است، این بار هم عادتش را کنار نگذاشت و اولین گل این فصل در ورزشگاه خانگی‌مان به نام او ثبت شد. شاید زمانی که در ژانویه ۲۰۱۳ به جمع توپچی‌ها پیوست خرید چشمگیری به‌نظر نمی‌آمد، اما احتمالا سخت بتوان انتقال باارزش‌تری را در این سال‌ها نسبت به او پیدا کرد.
 
تعویض های زودهنگام امری
یکی از قابل توجه‌ترین ترین چیزهایی که در طول این سه بازی اخیر دیده ایم رویکرد امری در تعویض‌هایی است که انجام می‌دهد. هفته گذشته دیدیم که لوکاس توریرا  در نیمه‌دوم بازی مقابل چلسی جایگزین گرانیت ژاکا شد، و یا در بازی مقابل وستهم که الکساندر لاکازت جایگزین الکس ایووبی جوان شد یا مثلاً لوکاس توریرا که در دقیقه ۵۶ به جای متیو گندوزی وارد زمین شد. امری نشان داده است که اگر اوضاع خوب پیش نرود، برا انجام هرگونه تعویضی آماده است.
 
کیفیت و عمق نیمکت
امری درمورد ضرورت دراختیار داشتن وجود تمام ترکیبش برای دستیابی به موفقیت تاکید کرده است، و حالا عملکرد نیمکت‌نشینان تیم را در تغییر روند جریان بازی می‌بینیم. با آمدن الکساندر در نیمه دوم شاهد عطش او برای گلزنی بودیم و روی به‌ثمر رسیدن گل دوم آرسنال تاثیر مستقیم داشت، درعین‌حال که لوکاس توریرا نیز فوق‌العاده سرحال بود و دنی ولبک هم موفق به گلزنی در اولین حضور خود در ترکیب این فصل شد.
 
اشتباهات بچه‌گانه
درچنین بازی سنگینی در برابر پرس و فشار حریف، در انجام پاس‌کاری‌های صحیح و کوتاه به مشکل برخورده بودیم. به نظر می‌رسد که امری از وجود چنین اشتباهاتی بسیار ناراضی است، خصوصاً در خط حمله تیم. تنها در نیمه اول، ۴۱ پاس ناموفق ثبت کردیم که بدین معنیست که نتوانستیم روند مناسب برای رسیدن به دروازه مهمانمان را آنطورکه می‌خواستیم به دست بیاوریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۵
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰