loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار خوب درباره ویلشر
اخبار خوب درباره ویلشر

اخبار خوب درباره ویلشر


آرسن ونگر تایید کرد نتایج اولیه آزمایشات و میزان آمادگی بدنی ویلشر بسیار بهتر از آن چیزی بوده که انتظارش را داشته است. وی همچنین گفت ویلشر دیگر نیازی به پوشیدن کفش محافظ نخواهد داشت. این هافبک 20 ساله از تابستان سال گذشته تا کنون با مصدومیت از ناحیه مچ پا مواجه است و در این فصل حتی یک بار هم نتوانسته برای آرسنال به میدان برود. امید می رفت ویلشر که پس از انجام عمل جراحی روی پایش مجبور به پوشیدن کفش محافظ بود اوایل فوریه بتواند به جمع توپچی ها باز گردد ، اما در جریان تمرینات هفته گذشته مجددا از ناحیه مچ پا احساس درد نمود. این اتفاق موجب شد روند بازگشت دوباره وی به تمرینات منوط به جواب آزمایشات بیشتر روی مچ پای مصدومش و مشورت با متخصصان گردد.

همچنین فابیو کاپلو ، سرمربی تیم ملی انگلستان نیز در باره آمادگی بدنی وی مردد است و هنوز تصمیم قطعی مبنی بر استفاده از ویلشر در مسابقات جام ملت های اروپا ، که تابستان در اوکراین و لهستان برگزار خواهد شد ، را اتخاذ ننموده است.

اما صحبت های ونگر پس از پیروزی 3 بر 2 در برابر آستون ویلا امیدوارانه به نظر می رسید. وی در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی گفت : " هنوز اخبار تکمیلی در این مورد به دست ما نرسیده است. اما اولین خبری که به ما داده اند این است که وضعیت او بهتر از چیزی است که انتظار می رفت. او دیگر نیازی به استفاده از کفش مخصوص نخواهد داشت ، من در همین حد می دانم.

روحیه جکی بسیار خوب است و من امیدوارم مورد خاصی در میان نباشد با این حال این هفته آزمایشات بیشتری روی مچ پای ویلشر انجام خواهد شد.

من نمی دانم او دقیقا چه زمانی تمریناتش را از سر خواهد گرفت ، نمی خواهم اطلاعات غلطی به شما بدهم چون من از طرف پزشکان با شما صحبت نمی کنم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۱,۰۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰