loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با واتفورد
ادامه کنفرانس خبری بازی با واتفورد

ادامه کنفرانس خبری بازی با واتفورد

 
در مورد کورس قهرمانی...
 
هشت تیم بالای جدول می‌توانند رقابت کنند. در حال حاضر هشت تیم بالای جدول از نظر ریاضی می‌توانند برای قهرمانی رقابت کنند. البته از نظر من پنج یا شش تیم این قابلیت را دارند.
 
در مورد اینکه چلسی اکنون جزء هشت تیم بالای جدول نیست...
 
آنها باید فاصله‌شان با تیم‌های بالادستی را کم کنند. این کار برای هر تیمی سخت است، حتی چلسی. مسلما وقتی تیم‌های زیادی بالای سر شما هستند، رسیدن به آنها دشوار است ولی چلسی کیفیت انجام این کار را دارد.
 
در مورد اینکه می‌توان چلسی را خارج از جمع مدعیان دانست...
 
نمی‌دانم. زیاد به این موضوع اهمیت نمی‌دهم. فکر من روی تیم خودم و کاری که می‌توانیم انجام بدهیم است. دو امتیاز پشت صدرنشین هستیم و کاری که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند به خودشان مربوط است. البته می‌خواهم بگویم باز هم از نظر ریاضی نمی‌توان تیمی را از جمع مدعیان نادیده گرفت.
 
در مورد اینکه آیا این بهترین شانس برای قهرمان شدن است...
 
اکنون در حال جنگیدن هستیم و این چیزی است که شما می‌خواهید. باور دارم پتانسیل انجام این کار را داریم و می‌خواهیم این را در بازی‌های پیش رو نشان دهیم. برای 19 سال است که اینجا هستم و در این مدت نقاط تحول را تجربه کرده‌ایم. وقتی به اینجا آمدم توان مالی برای جنگیدن بر سر قهرمانی را داشتیم. پس از آن و وقتی به استادیوم جدید آمدیم، مقاطعی بود که فرصت جنگیدن برای قهرمانی را نداشتیم و باید به سختی تلاش می‌کردیم تا در سطح بالا بمانیم. در دو سال گذشته و شاید دو سال و نیم گذشته، دوباره به شرایط جنگیدن بازگشته‌ایم چون مجددا پتانسیل مالی برای خریدن بهترین بازیکنان را به دست آورده‌ایم. وقتی به خوبی به دو سال گذشته نگاه می‌کنید، اوزیل، الکسیس و پیتر چک را خریده‌ایم. این نشان می‌دهد ما بازگشته‌ایم و این توانایی را داریم که برای خرید بهترین بازیکنان رقابت کنیم.
 
در مورد اینکه چقدر ذهن بازیکنان برای بازی با واتفورد به سمت بازی با بایرن خواهد بود...
 
به هیچ وجه. برای من مهمترین بازی واتفورد است چون لیگ برتر مهمترین رقابت است، به همراه لیگ قهرمانان اروپا. می‌خواهم بگویم لیگ برتر برای ما مهمترین رقابت است.
 
در مورد سود بردن از عدم مصدومیت بازیکنان آرسنال در بازی‌های ملی...
 
شما هیچ‌وقت نمی‌توانید بر این اساس انتظار چیزی را داشته باشید. فقط زمانی می‌توانید برای قهرمانی بجنگید که در تک تک بازی‌ها عملکرد هوشیارانه‌ای داشته باشید و باور دارم تا اینجا عملکرد بسیار قدرتمندانه‌ای داشته‌ایم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که کیفیتی که داشته‌ایم را ادامه دهیم. به این معنی که بتوانیم روی تک تک بازی‌ها تمرکز داشته باشیم و با تعهد یکسان به میدان برویم. این چیزی است که برای ما اهمیت دارد. در دو سال گذشته عملکرد ما در بازی‌های خارج از خانه بسیار قدرتمند بوده است، چیزی که برای بردن لیگ به آن احتیاج دارید. البته این را هم می‌دانیم که لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شود.
 
در مورد اثرات فشار...
 
فکر می‌کنم تیم من همیشه تا جایی که ممکن بوده بهترین عملکرد را ارائه کرده است. چند بازی بوده که بد بوده‌ایم ولی این برای همه تیم‌ها وجود دارد. اگر به ثبات ما حتی در مقاطعی که برای باقی ماندن در سطح بالا باید به سختی تلاش می‌کردیم نگاه کنید، همیشه این فاکتور را داشته‌ایم. بنابراین باور دارم همیشه باثبات بوده‌ایم. شاید همیشه پتانسیل جنگیدن برای قهرمانی را نداشته‌ایم، ولی همیشه باثبات بوده‌ایم چون برای 18 سال متوالی به لیگ قهرمانان رفته‌ایم و فقط یک باشگاه در اروپا آمار بهتری نسبت به ما دارد بنابراین همیشه ثبات داشته‌ایم.
 
در مورد قیمت بلیط‌ها...
 
این شغل من است تا به پولی که مردم می‌پردازند ارزش بدهم. در مجموع ما در هیئت مدیره هوشیارانه تلاش کرده‌ایم تا قیمت بلیط‌هایمان را افزایش ندهیم و در 7 سال از 10 سال گذشته قیمت را افزایش نداده‌ایم. این تمایل در باشگاه ما وجود دارد تا قیمت‌ها را تثبت کند تا بلیط‌ها برای مردم در دسترس‌تر باشد. آیا فوتبال گران است؟ بله، ولی اگر شنبه یا یکشنبه بخواهید به تماشای راگبی بروید، می‌بینید که بلیط‌ها آنجا هم گران هستند. شاید این قسمتی از ورزش حرفه‌ای و جامعه مدرن باشد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۷/۲۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۷۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰