loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی برگشت با بایرن
ادامه کنفرانس خبری بازی برگشت با بایرن

ادامه کنفرانس خبری بازی برگشت با بایرن

 
آرسن ونگر
 
 
در مورد اوزیل...
 
باور دارم بازی بزرگی خواهیم داشت و چیزی که از اوزیل می‌خواهیم این است که به نمایش‌هایی که در این فصل داشته است ادامه دهد.
 
در مورد فرم اوزیل...
 
فکر می‌کنم خودش را خیلی خوب سازگار کرد و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورد. احتمالا جام جهانی هم در این راه به او کمک کرد. حالا در انگلستان او را باور دارند. حتی در آلمان هم کمی شک نسبت به او وجود داشت. برای من او یک ابر بازیکن است، یک بازیکن بزرگ که به خوبی خودش را محیا کرد. او باهوش است و به سختی تلاش کرده است. فکر می‌کنم اکنون در بهترین سن است، سنی که شما به خوبی کارتان را می‌شناسید و می‌دانید چه انتظاراتی وجود دارد. فکر می‌کنم بین 27 تا 32 سالگی، بهترین دوران برای یک بازیکن است.
 
در مورد اهمیت بازی...
 
باخت ما را در وضعیت بسیار بدی قرار خواهد داد و به همین خاطر نمی‌خواهیم بازنده باشیم. اگر ببازیم باز هم شانس خواهیم داشت ولی شانس کمرنگی خواهد بود. بهترین حالت این است که وارد چنین وضعیتی نشویم و در بازی امشب امتیاز بگیریم.
 
در مورد خاطرات شما از بایرن...
 
نتایج خوب و خاطرات مثبتی از بایرن داریم. همیشه بازی‌های سختی داشته‌ایم که البته جذاب هم بوده‌اند. خودم هم خاطرات خوبی دارم - فرانتس بکن‌باوئر را می‌شناسم، رومنیگه را می‌شناسم و هوینس را 30 سالی می‌شود که می‌شناسم. اینجا در مورد تولد گرد مولر صحبت می‌کردیم و من زمانی که گرد مولر و بکن‌باوئر بازی می‌کردند را به خاطر دارم. می‌خواهم تولد گرد مولر را تبریک بگویم. می‌دانم که اکنون در بهترین شرایط نیست ولی تاثیر زیادی در فوتبال آلمان داشته است. کاری که فکر می‌کنم بایرن خیلی خوب انجام داد این بود که بازیکنان پس از موفقیت‌هایی که داشتند مدیریت باشگاه را بر عهده گرفتند و باشگاه را به دوران فوق‌العاده‌ای سوق دادند به همین خاطر این نسل برای کاری که انجام داده شایسته اعتبار زیادی است.
 
 
فرانسیس کوکلن
 
 
در مورد اینکه بازی با بایرن چگونه است...
 
مسلما همیشه بازی سختی خواهد بود. در بازی نخست هم خیلی سرسخت بودند و فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردند. همانطور که رئیس گفت، باید تیمی عالی را شکست دهیم. باید امتیاز بگیریم و می‌دانیم که این کار را باید مقابل تیم بزرگی انجام دهیم - مقابل بایرن. بنابراین امیدوارم مانند بازی رفت عمل کنیم و سعی کنیم نتیجه بگیریم.
 
در مورد دو بازی نخست آرسنال در لیگ قهرمانان...
 
فکر می‌کنم همه انتظار شروع خوبی را داشتند و فکر می‌کنم حالا باید مقابل بایرن امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. می‌خواهیم امتیاز بگیریم که البته کار سختی خواهد بود وی می‌خواهیم برای این کار به میدان برویم و تیم برای انجام کار آماده است.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۳
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰