loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری ونگر برای بازی لیورپول
ادامه کنفرانس خبری ونگر برای بازی لیورپول

ادامه کنفرانس خبری ونگر برای بازی لیورپول

در مورد دیوید بووی...

البته که من یکی از هواداران موسیقی او هستم ، اما من برای ارزیابی کیفیت موسیقیش به اندازه کافی متخصص نیستم.من باید بگویم پیامی که او به نسل من داد خیلی مهم بود ، زیرا آثار او به بعد از جنگ جهانی دوم مربوط می شد و مبنایی برای این بود که شما قوی هستید.این پیغام خیلی قوی است و برای نسل من خیلی مهم است.

در خصوص پیروزی مقابل ساندرلند...

ثبات نتایج ما خیلی مهم است.بنابراین بردن بازی روز شنبه و نشکستن خودباوری مهم بود.برای من خوب بود ببینم بازیکنانی که بازی کمتری کرده اند و یک بر صفر عقب هستند به روشی که ما انجام دادیم پاسخ دادند و نیمه دوم برجسته ای داشتیم.اینها همه مبنایی اساسی برای آماده شدن برای بازی با لیورپول بود.

در خصوص ذکر دلایل اهمیت مونرئال...

نظم عملکردهای او بر این واقعیت اشاره دارد که او از زمانی که به آرسنال آمده است ، هرسال پیشرفت کرده است.او لزوما انتخاب اول من بعنوان مدافع چپ نیست.در حال حاضر او بیش تر از کیرون گیبس بازی می کند اما من فکر می کنم در اینجا کمی سود بردم ، زیرا گیبس به تیم برگشته است و او در بازی شنبه نشان داد که او در سطح خیلی خیلی قوی بازی می کند،که این موضوع تصمیمات من را در سطح خیلی مشکلی قرار می دهد ، اما بطور کلی نقش مونرئال کاملا برجسته است.

در خصوص توپ طلا...

من دشمن بزرگ توپ طلا هستم.چه کسی آن را خواهد برد؟ شما هم مثل من می دانید که مسی آن را خواهد برد.روی هم رفته من از طرفداران بزرگ توپ طلا نیستم.

در خصوص اینکه آیا مسوت اوزیل می تواند سال آینده برنده توپ طلا شود...

من آرزو می کنم ، همانطور که من گفتم من طرفدار بزرگ توپ طلا نیستم.چیزی که مهمه اینه که ما یک تیم ورزشی هستیم و منطقی نیست که من تلاش های انفرادی را تشویق کنم.ما هم اکنون در جامعه ای زندگی می کنیم که همه چیز در مورد فردگرایی است.از یک ورزش گروهی به سوی افتخارات انفرادی متمایل شدن با اندیشه من و با آنچه که مسیر ورزش ماست تناقض دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰