loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری ونگر پس از بازی با تاتنهام
ادامه کنفرانس خبری ونگر پس از بازی با تاتنهام

ادامه کنفرانس خبری ونگر پس از بازی با تاتنهام

 
در مورد ارزیابی شما از بازی...
 
بازی بسیار سنگینی بود. در نیمه نخست احساس کردم هر بار که از نیمه زمین عبور می‎کنیم می‎توانیم گلزنی کنیم ولی در نیمه دوم کمی از نظر بدنی افت کردیم، کمتر بُرنده بودیم و نتوانستیم خلاقیت داشته باشیم - نه روان بودن اطراف محوطه جریمه را داشتیم و نه دید همیشگی را.
 
فکر می‎کنم سطح بازی‎مان افت کرد و کمی هم فاصله خطوط‎مان زیاد شد. تاننهام در 10 یا 15 دقیقه پایانی روی سانترهای ما خوب دفاع کرد. فکر می‎کنم با وجود داشتن سه بازیکن بلند قد در جلوی زمین نتوانستیم از کرنرها و ارسال‎ها استفاده کنیم. در مجموع فکر می‎کنم بازی سنگینی بود - از نظر فنی در نیمه دوم افت کردیم. شاید نتیجه عادلانه بود.
 
در مورد اینکه آیا عملکرد تیم به سفر میان هفته به بلغارستان ربط داشت یا نه...
 
نه، فکر نمی‎کنم. احساس کردم شاید به اندازه کافی متراکم نبودیم و کمی بین خطوط فاصله افتاد - در این شرایط باید بیشتر بدوید. در نیمه نخست خوب بودیم ولی در نیمه دوم نه. آنها در نیمه نخست توپ‎های بلند زیادی استفاده کردند و ما باید عقب زمین را بیشتر پوشش می‎دادیم چون از جلو پرس کرده بودیم و در این شرایط کار برای شما سخت می‎شود. آیا وقتی آنها گل تساوی را زدند کمی از نظر ذهنی به مشکل خوردیم؟ نمی‎دانم، شاید. فکر می‎کنم وقتی در 30 دقیقه پایانی لازم شد که نتیجه را عوض کنیم، پاسخ فیزیکی خوبی نداشتیم تا این کار را انجام دهیم. سعی خودمان را کردیم. نمی‎توانم روحیه تیم و سنگینی بازی را رد کنم ولی به هر حال کمی از نظر بدنی افت کردیم.
 
در مورد اینکه آیا نقشه‎ای برای آسیب زدن به دفاع سه نفره تانهام داشتید یا نه...
 
می‎دانیم چطور برابر دفاع سه نفره بازی کنیم و می‎دانستیم آنها ممکن است با دفاع سه نفره بازی کنند. فکر نمی‎کنم مشکل ما دفاع سه نفره آنها بوده باشد. موارد دیگری در بازی بود که نتوانستیم خوب باشیم.
 
در مورد اینکه آیا دفاع سه نفره تاتنهام شما را غافلگیر کرد یا نه...
 
نه، به هیچ وجه.
 
در مورد اینکه آیا از عدم کُشندگی آرسنال در این بازی غافلگیر شدید یا نه...
 
نه، فکر می‎کنم در نیمه نخست به اندازه کافی خطرناک بودیم و فرصت‎های خطرناک زیادی ایجاد کردیم. احساس کردم تمام توان‎مان را در بازی گذاشتیم ولی در 30 دقیقه پایانی بازی از نظر بدنی به اندازه کافی خوب نبودیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۱۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰