loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری: گواردیولا، لمپارد
ادامه کنفرانس خبری: گواردیولا، لمپارد

ادامه کنفرانس خبری: گواردیولا، لمپارد


درمورد تصمیم گواردیولا برای پیوستن به بایرن مونیخ...

او چند بار از من سوال کرده بود و چندین بار به من گفته بود مایل است به انگلیس بیاید، بنابراین از رفتنش به آلمان کمی متعجب شدم. بایرن مونیخ باشگاهی جالب و آلمان نیز لیگ جذابی دارد. بایرن به خوبی اداره می شود، بنابراین کاری که انجام داده قابل توجیه است.

من به این دلیل برای مدتی طولانی در انگلیس مانده ام که احساس میکنم جذاب ترین لیگ در دنیاست. همواره گواردیولا را برای آمدن به انگلیس تشویق کرده ام اما رفتنش به بایرن یک گام رو به عقب نیست. آلمان شاید در کنار اسپانیا کشورهایی با بهترین بازیکنان جوان هستند. اگر به نتایج تیم های زیر 17، زیر 18 و زیر 19ساله های آلمان در 3 سال اخیر نگاه کنید می بینید که همه را شکست داده اند این درمورد فوتبال فرداست. قطعاً فوتبال فردا در آلمان بازی خواهد شد.


درمورد عملکرد دمبا با در چلسی...

دمبا با پیش از اینکه به چلسی بیاید 13 گل زده بود، بنابراین از گلزنی او شگفت زده نمی شوید، او در هرکجا می تواند گلزنی کند. در چلسی حتی فرصت های بیشتری دارد، بنابراین فکر می کنید که او کارآمدتر خواهد بود. از نظر فیزیکی سبکی شبیه به ژیرو دارد، به همین دلیل بود که برای جذب او تلاش نکردیم. من شخصاً او را دوست دارم اما ما ژیرو را داریم که 25 ساله است و به تازگی به ما ملحق شده است. می خواستیم به ژیرو یک فرصت بدهیم.


درمورد فرانک لمپارد...

نه، برای جذب او تلاش نخواهیم کرد. ما یک خط میانی جوان داریم، رمزی در بازی با سوانزی از ابتدا درترکیب حضور نداشت، چمبرلین نیز به همین شکل. با گذشت زمان او به یک هافبک مرکزی نیز تبدیل خواهد شد. آنچه در خط میانی نیاز داریم را در اختیار داریم.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰