loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس مطبوعاتی:صحبتهای ونگر در مورد هانری،ویا و بیل
ادامه کنفرانس مطبوعاتی:صحبتهای ونگر در مورد هانری،ویا و بیل

ادامه کنفرانس مطبوعاتی:صحبتهای ونگر در مورد هانری،ویا و بیل

آرسن ونگر روز جمعه پیش از بازی مقابل بلکبرن در جام حذفی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.در اینجا شما میتوانید برخی از صحبتهای ونگر در مورد موضوعات مختلف را بخوانید.

در مورد آینده هانری به عنوان بازیکن و یا مربی در آرسنال...

به عنوان بازیکن من فکر میکنم در حال حاضر این کمی دشوار است زیرا او در انتهای دوران حرفه ایش قرار دارد.به عنوان هر نقشی دیگر،چرا که نه؟من نمیدانم او چه کاری میخواهد انجام دهد.معتقدم در حال حاضر شما میخواهید بر روی حرفه اش به عنوان یک بازیکن تمرکز کند.زمانی که او کارش را به عنوان یک بازیکن تمام کرد،او هنوز میتواند در مورد کاری که میخواهد انجام دهد تصمیم گیری کند.

هشتاد تا نود درصد بازیکنانم که در اینجا حضور داشته اند باهوش هستند و فوتبال را میشناسند.این بدان معناست که آنها ویژگی های مربی شدن را دارند.اگر آنها واقعا این را بخواهند و اگر این مسیری است که آنها میخواهند زندگی خود را در آن قرار دهند،این تصمیمی است که آنها گرفته اند و اجازه دهید مردم شایستگی های شان را ارزیابی کنند.شما هرگز نمی دانید که افراد تحت فشار چگونه رفتار میکنند،زمانی که هر روز با این شغل سر و کار دارند.البته او ویژگیهای این کار را دارد.

در مورد گمانه زنی ها درباره داوید ویا...

مشغول کار روی این مورد نیستم. داوید ویا را دوست دارم اما در حال حاضر ما برخی هدفهای فوری داریم که برای ما مهمتر هستند،به این معنی که باید بازی شنبه را ببریم.

در مورد اینکه آیا گرت بیل به پیوستن به ارسنال نزدیک بود...

ولکات و بیل هر دو در ساوتهمپتون بودند و ما در چند مرحله در نظر داشتیم در صورت امکان هر دوی آنها را جذب کنیم.ما ولکات را جذب کردیم و من ار اینکه او به اینجا آمد خوشحال هستم.اگر من به شما تعداد بازیکنانی که ما باید با آنها قرارداد میبستیم اما نبستیم را به بگویم،شما شگفت زده خواهید شد.اما این برای همه باشگاهها اتفاق میفتد،شما بازیکنان را از دست میدهید.


در مورد اینکه بیل پس از مسی و رونالدو قرار دارد...

من تا این حد پیش روی نمیکنم(مقایسه آنها باهم).او پتانسیل پیشرفت کردن و تبدیل شدن به بازیکنانی که او را با آنها مقایسه میکنید داراست.اما رونالدو و مسی،مسی دو یا سه بار موفق به کسب لیگ قهرمانان شده است،قهرمان لیگ شده و همچنین در یکسال 95 گل به ثمر رسانده است.اجازه دهید تند نرویم،شما همیشه برای تبدیل کردن کسی به بازیکن برتر تندروی میکنید، اما اجاره دهید کمی سرعت را کم کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰