loading
در حال بررسی درخواست شما
از جک انتظار بیش از اندازه نداشته باشید
از جک انتظار بیش از اندازه نداشته باشید

از جک انتظار بیش از اندازه نداشته باشید


ستاره ۲۰ ساله آرسنال پس از ۱۴ ماه در آستانه بازگشت به ترکیب اصلی توپچی ها قرار دارد و چهارشنبه ۹۰ دقیقه در بازی دوستانه برای آرسنال به میدان رفت.

ویلشر مهره بسیار با اهمیتی برای آرسنال و تیم ملی انگلستان به شمار میرود و اکنون آرسن ونگر نمیخواهد تا جک به عنوان "منجی انگلستان" به مستطیل سبز بازگردد.

"آینده فوتبال یک کشور هرگز نباید بر روی یک بازیکن دیده شود. شما باید بازیکنان خوب زیادی داشته باشید و اگر مجبور باشید تا صبر کنید یک بازیکن از مصدومیت بازگردد٬ این بدین معنی است که جایی از کار ایراد دارد.
"اگر اسپانیا قهرمان جهان واروپا است به این دلیل است که آنها انتخاب های زیادی دارند. اگر کازورلا آماده نباشد٬ فابرگاس هست. اگر فابرگاس آماده نباشد٬ اینیستا آماده است. به نظر من این بزرگترین مشکلی است که فوتبال انگلستان با آن مواجه است.
"حتی بازیکنی مانند آرتتا به تیم ملی دعوت نمیشود و زمانی که شما مشکلی مانند این در انگلستان داشته باشید٬ نیازی ندارید تا دیوانه یک بازیکن شوید!"

در مجموع ونگر اطمینان دارد که ویلشر با بازگشت به بازیها پیشرفت خواهد کرد زیرا مشکلات مصدومیت او به جای آرام آرام پدیدار شدن٬ به یکباره خود را نشان دادند.

"ممکن است شما پس از مصدومیت های جدی کمی هراس داشته باشید. در ذهنتان لحظه ای را دارید که در آن مصدوم شده بودید و میخواهید از قرار گرفتن در صحنه ای مشابه آن پرهیز کنید.
"برای مثال اگر شما توپ را در دست داشته باشید و بازیکنی از پشت تکل بزند و زانوهای شما را به شدت مصدوم کند٬ زمانی که از مصدومیت بازگردید٬ دشوار است که توپ را دوباره در صحنه ای مشابه آن نگه دارید. ممکن است مردم متوجه این موضوع نشوند ولی بازیکنان به دفعات خود را در موقعیتی که در آن آسب دیده اند قرار نخواهند داد.
"مشکل دیگر - برای مثال در مورد ادواردو٬ او حرکت های مچ پایش را محدود میکرد٬ که مشکل بزرگی برای یک بازیکن فوتبال است.
"جک هیچ یک از این مشکلات را ندارد٬ او در یک صحنه به خصوص مصدوم نشد. آسیب دیدگی او آرام آرام شکل گرفت بنابراین او هیچ تصوری از ضربه خوردن یا مصدوم شدن توسط بازیکنی در بازی ندارد. هیچ لحظه به خصوصی از مصدومیت او وجود ندارد."

پس از مصدومیتی طولانی اکنون ویلشر هم تیمی های جدیدی دارد که باید رابطه اش با آنها را بسازد. آرسن ونگر باز هم اعتقادی ندارد که چنین مشکلی وجود داشته باشد.

"بازیکنان خوب دوست دارند تا با یکدیگر بازی کنند. کازورلا به اینجا آمد و درست پس از ۱۰ دقیقه تمرین کردن همه فهمیدند که او بازیکن فوق العاده ای است.
"آسانترین راه برای پیدا کردن ترکیب مناسب این است که با یکدیگر تهاجمی بازی کنید. سخترین کار برای مربیان پیدا کردن توازن مناسب برای دفاع است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۹
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰