loading
در حال بررسی درخواست شما
استعدادیابی بسیار رقابتی است
استعدادیابی بسیار رقابتی است

استعدادیابی بسیار رقابتی است


سوآنزی حریف یکشنبه آرسنال خریدهای موفقی را در تابستان انجام داد که به این تیم برای بودن در جایگاه فعلی کمک کرده اند. بازیکنانی مانند میچو٬ پابلو هرناندز و جاناتان دی کژمان.

ونگر از کارکرد سوآنزی در استعدادیابی تحت تاثیر قرار گرفته و میگوید یافتن بازیکنان با ارزشی که کمتر سر زبان ها هستند سخت تر شده است.

"باشگاه هایی وجود دارند که در استعدادیابی بسیار خوب کار میکنند ولی زمانی که شما در باشگاه های بزرگ هستید٬ استعدادیاب های شما کمی بیشتر محتاط هستند زیرا آنها فکر میکنند٬ اینجا آرسنال است بنابراین بازیکن زیر ذربین باید در تیم های بالای جدولی باشد.

"طبیعتا آنها به بازیکنانی که در باشگاه های کوچک تر بازی میکنند کمتر توجه دارند٬ ولی سوآنزی این کار را کرده است. شما همواره میترسید که اگر آن بازیکن نتواند خوب کار کند٬ استعدادیاب ها مسئول این کار خواهند بود.

"رقابت در مورد استعدادیابی بسیار زیاد است. کشوری که ما در آن بسیار بسیار فعال بودیم فرانسه بود. ولی اکنون آنها نسبت به ۱۰ یا ۱۵ سال گذشته بازیکنان کمتری را در سطح بسیار بسیار بالا میسازند.

"کشورهایی که اکنون بازیکن سازی را در اختیار گرفته اند آلمان و اسپانیا هستند که بازیکنان جوان زیادی دارند. آنها جانشین کشوری مانند فرانسه شده اند."

ونگر میگوید رقابت بر سر اینکه دسته ای از بازیکنان با استعداد در یکجا را زیر نظر بگیرید نیست. جایی که آرسنال استعدادیابی را بسیار وسیع تر دنبال میکند.

"سعی میکنیم جاهایی را که در آن استعدادیابی میکنیم افزایش دهیم. در انگلستان کمی محدودیت برای این موضوع وجود دارد.

"به این نتیجه رسیده ام بازاری بسیار جذاب و رقابتی٬ کشور ژاپن است. برای مثال میتوانید به تعداد ژاپنی هایی که اکنون در لیگ آلمان بازی میکنند نگاه کنید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۷۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰